Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

creditcardnummer geven bij campingreservering veilig

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: creditcardnummer geven bij campingreservering veilig

Bericht door Martin & Marianne »

sonUSA schreef:Best prijzig voor 1 nacht (80 dollar pull trough). Komt denk ik omdat er niet zoveel overnachtingsmogelijkheden zijn?
Kijk eens bij The View Campground, die is goedkoper. En mooi gelegen. Wel minder voorzieningen.

Marianne
Koen70
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Koen70 »

Voor wat betreft de andere campings:
1 tussen LA en Kingman: Om hoe laat kunnen jullie de camper ophalen? In Needles is er een full hook-up, maar als jullie de camper pas in de namiddag kunnen ophalen, is dit wellicht te ver.
1 Kingman: Als jullie al overnachten tussen LA en Kingman heb je deze wellicht niet nodig
1 GY: Zoals gezegd is Mather campground hier de beste keuze. Wanneer ik schreef dat Trailer Village meer op een parking lijkt, bedoelde ik niet dat het geasfalteerd is, maar het is zeker niet gezellig
1 Monument Valley: Gouldings of The View zoals aangeraden door Marianne
2 Page: Wahweap is heel netjes met prachtig zicht en full hook-ups, maar niet zo goedkoop
2 Bryce: Ruby's Inn is een goed alternatief als je graag full hook-up hebt
2 Zion: Hier zou ik Watchman aanraden (enkel electrical hook-up). Zion Canyon campground net buiten het park is een privé campground en wat minder gezellig, maar zeker niet zo ongezellig als Trailer Viilage en is dus wel een goed alternatief als je full hook-up wilt
1 LV: In LV ben ik steeds een nacht op hotel geweest (bij sommige hotels mag je je camper gratis parkeren als je er overnacht), maar ik geloof dat Circus Circus een campground heeft, en er zijn er ook nog een paar anderen zoals Sam's Town, maar hier heb ik dus geen ervaring mee.
1 Mono Lake: Mono Vista RV park in Lee Vining heeft full hook-ups en zoals de naam zegt mooi uitzicht op Mono Lake
2 Yosemity: De Pines campgrounds
1 dichtbij SF: Komende van Yosemite zijn er niet veel campgrounds in de buurt van San Francisco. Wij overnachtten onze laatste nacht in Morehead Park RV and boat storage in Tracy. Niet bepaald gezellig, maar wel praktisch gelegen, redelijk dichtbij waar we onze camper moesten inleveren.
sonUSA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door sonUSA »

Goeie tips zeg. Ben blij dat ik dit forum heb.

We hebben een nacht in Kingman voor ogen omdat mijn man rustig wil genieten van het kleine stukje route 66 wat hij dan nog kan rijden.
Zijn oorspronkelijke plan was de hele route 66 te rijden met motor maar na zich erin verdiept te hebben komt hij tot deze variant waarbij hij de kustroute op een Harley rijdt en toch nog een stukje route 66 ziet als we de reis vervolgen met camper. Of stelt het stukje naar Kingman - Seligman - GY niet zo veel voor?

Overnachting in LV in een hotel is ook nog een optie. Dat mis ik in onze huidige planning wel bij LV. We hadden eerst Circus Circus in gedachten met de huurauto variant maar nu we met de camper gaan lijkt het zo overbodig om alsnog die nacht in een hotel te gaan. Maar als je de camper er dichtbij kan camperen en de prijs van een overnachting is leuk en de beleving van zo'n LV hotel...dan is dat zeker het overwegen waard!
Koen70
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Koen70 »

Het stuk Route 66 tussen Kingman en Seligman heb ik nog niet gereden, maar wordt inderdaad wel als een van de interessantste stukken R66 beschouwd. Sla ook het stuk tussen Needles en Kingman niet over. Dat heb ik tijdens mijn eerste camperreis wel gereden en is zeker tussen Oatman en Kingman heel scenic. Ik zou dan voor de eerste nacht richting Joshua Tree rijden en op dag 2 Joshua Tree bezoeken en richting Kingman rijden. Je kunt dan nog een extra stukje Route 66 doen vanaf Amboy.

Als je de zoekfunctie op het forum gebruikt, vind je zeker een aantal namen van hotels in LV waar je de camper gratis kunt parkeren. Wij verbleven in de Mirage en vonden het na bijna twee weken camper wel leuk om in een luxe hotel kamer te overnachten. De Mirage heeft een oversize parking achter het hotel en ze komen je er zelfs oppikken.
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Je kunt bij diverse hotels in Vegas je camper parkeren, maar parkeren bij veel van deze hotels is tegenwoordig niet meer gratis. Wij hebben dit in 2012 bij MGM gedaan en gaan het dit jaar doen bij Aria. Verschillende hotels hebben een aparte parking voor oversided vehicles. Je rijdt dan naar de valet parking, wij moesten ons toen even binnen melden. Konden toen meteen onze koffers afgeven. Vervolgens komt een mannetje die voor ons uitreed naar de parking en ons vervolgens weer bij het hotel afzette. Ideaal.

En ik zou me zeker niet beperken tot alleen campings met full hookup, dan mis je toch veel van de mooie plekjes. Wij wisselen het af en bij de meeste campings zonder hookup heb je een plek (dumping station) om je tanks te legen en vers water in te nemen. Wij zorgen voor genoeg batterijen voor onze apparatuur en laden onder het rijden op of als we een keer wel electriciteit hebt.
Laatst gewijzigd door Sassya op 11 feb 2017, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Marlot
Amerika-ontdekker

Re: creditcardnummer geven bij campingreservering veil

Bericht door Marlot »

Ook ik heb mijn creditcardnummer en vervaldatum gemailed.
Op De website van LakePowell campsite staat dat er geen online boekingen gedaan kunnen worden. Ik heb vervolgens gemailed met de vraag voor een reservering en moest gegevens doorgeven. Onder deze gegevens ook de vraag naar mijn creditcardnummer en vervaldatum. Deze heb ik gemailed. Kan dit probelemen opleveren?

Hoor graag want heb hier geen ervaringen mee
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Dat kan problemen opleveren zodra je creditcard misbruikt wordt. In dat geval krijg je geen vergoeding omdat je onvoorzichtig bent geweest. Hopen maar dat niemand met jouw gegevens gaat shoppen. :o
sonUSA
Amerika-ontdekker

Bericht door sonUSA »

Koen, Joshua Tree gaat ons helaas niet lukken. We hebben de camper pas laat in de middag en dan wordt het te ver rijden. Het past denk ik niet meer in onze uitgestippelde route. Naar jouw LV Hotel ga ik zeker kijken, klinkt goed.
Sassya heb jij nog campingtips, dan ga ik daar toch nog even naar kijken?

Onze eerste campingboeking is inmiddels een feit via Gouldings.com via een beveiligde link ;-)
Smaakt naar meer! Binnenkort een paar overnachtingen in de nationale parken. Zal blij zijn als ik dat een keer gedaan heb omdat ik er wel wat tegenop zie met al die stappen die je moet doorlopen en de snelheid waarmee het wordt volgboekt.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het gaat niet overal zo snel; alleen Zion en Yosemite gaan erg snel, en Yosemite gaat weer anders dan de rest - kijk goed welke campings er zijn en hou bijvoorbeeld Crane Flat in gedachten als het met de Pines-campings niet lukt.
Als je 6 maanden van te voren boekt gaat het wel lukken allemaal. Je kunt ervaring op gaan doen met Mather; dat kun je op je gemak doen, die gaat niet zo snel.

Edit: ik zie nu dat voor 11 augustus nog veel vrij is op Watchman (Zion); dat valt dus heel erg mee.

Marianne
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Koen70 heeft de meeste al genoemd zie ik. Bij Bryce heb je nog North campground waar je een beperkt aantal RV sites kunt reserveren, Sunset heeft alleen first-come first serve plekken. In ons 2012 verslag zie je bij 2 juni een foto van onze plek op North campground. Tussen LV en Yosemite zou je ook bij Convict Lake kunnen overnachten i.p.v. Mono Lake. We gaan daar dit jaar staan op advies van meerdere forumleden. Maar Mono Vista RV park ziet er zeker ook zeker niet verkeerd uit hoor.
sonUSA
Amerika-ontdekker

Bericht door sonUSA »

:thumbup: Marianne, ik ben al wat geruster. Morgen ga ik kijken voor Mather. Heb in een ander topic net gevraagd of er nog plekken zijn waar ik het best voor kan kiezen qua plek.
Sassya, convict lake neem ook mee in de overweging.
Ruby's heb ik trouwens net geboekt, heerlijk weer een stapje verder.

Nu maar weer verder neuzen voor een camping in LA en een hotel Las Vegas met RV parkeerplaats :)
sonUSA
Amerika-ontdekker

Bericht door sonUSA »

Nou..Mather is ook geboekt! Viel me reuze mee. Ik was wat te vroeg 10.00 AM is natuurlijk geen 10.00 Nederlandse tijd, ook goedemorgen :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer