Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Galapogos: tentkamperen SLC - Seattle via Canada - juli 2017
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis Galapogos: tentkamperen SLC - Seattle via Canada - juli 2017
Zojuist drie nachten Many Glacier Campground vastgelegd. Dat ging snel... De spanning rond het vastleggen van een camping in Yosemite is er niks bij! 
-
CanadUSA
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Vanaf hoelaat kun je deze campground boeken?
Ik heb het idee dat deze snel volgeboekt is
Wij willen voor 22 en 23 juli boeken
Ik heb het idee dat deze snel volgeboekt is
Wij willen voor 22 en 23 juli boeken
Laatst gewijzigd door CanadUSA op 15 jan 2017, 18:20, 2 keer totaal gewijzigd.
1994 Canada Rockies
1997 USA Washington
1999 USA Roadtour Southwest
2001 Canada Roadtour Rockies + Yellowstone
2003 USA Roadtour Southwest + Yellowstone
2017 Canada Roadtour + Yellowstone met tieners
2019 Canada Roadtour Rockies + Yellowstone met tieners
1997 USA Washington
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vanaf 10.00 uur 's ochtends Eastern Standard Time. En dat dan vanaf zes maanden voorafgaand aan de dag dat je in wilt checken. Zo kon je vandaag vanaf 16.00 uur Nederlandse tijd reserveren voor aankomst op 15 juli. Er waren acht beschikbare plekken, en die waren allemaal binnen een seconde weg.
Er zijn op Many Glacier ook first-come-first-serve-plekken. Maar daar ga ik niet op gokken, zeker niet half juli.
Edit: ik zie dat je je post hebt aangepast. Reserveren voor beide nachten kan dan op 22 januari om 16.00 uur Nederlandse tijd.
Er zijn op Many Glacier ook first-come-first-serve-plekken. Maar daar ga ik niet op gokken, zeker niet half juli.
Edit: ik zie dat je je post hebt aangepast. Reserveren voor beide nachten kan dan op 22 januari om 16.00 uur Nederlandse tijd.
-
CanadUSA
- Amerika-ontdekker
Bedankt Galapogos
De campgrounds in jasper en Banff en Waterton waren ook snel weg maar toch gelukt om een mooi plekje te bemachtigen op elke campground
Eventueel St Mary campground als het niet lukt met Many glacier
De campgrounds in jasper en Banff en Waterton waren ook snel weg maar toch gelukt om een mooi plekje te bemachtigen op elke campground
Eventueel St Mary campground als het niet lukt met Many glacier
1994 Canada Rockies
1997 USA Washington
1997 USA Washington
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lake Louise, Wapiti en Whistler vielen op mijn data reuze mee. Two Jack Lakeside in Banff ging wel erg snel, maar daar kon ik toch nog wel makkelijk tussenkomen. Uiteindelijk heb ik daar niets geboekt trouwens. Lake Louise ligt toch gewoon wat gunstiger voor wat wij willen doen.
Bij Many Glacier is het probleem dat er maar een beperkt aantal plekken te reserveren zijn, en dat veel plekken al vol zitten door kampeerders die op een eerdere dag zijn aangekomen en meerdere dagen blijven. Vandaag waren er uiteindelijk acht plekken te vergeven, morgen bijvoorbeeld maar zes. Eerder deze week waren er dagen dat er maar vier plekken vrijkwamen. Enfin, even afwachten hoe het op 22 januari is. Ik raad aan om iedere beschikbare plek te openen in een eigen tabblad in je browser, alvast met de juiste aankomstdag en aantal overnachtingen ingevuld. Zorg dat je ingelogd bent, en druk dan stipt om 16.00 uur op 'Book these dates' in alle openstaande tabbladen. Bij mij had dat tot resultaat dat ik te laat was zes plekken al vergeven waren, maar voor twee plekken was ik op tijd.
Bij Many Glacier is het probleem dat er maar een beperkt aantal plekken te reserveren zijn, en dat veel plekken al vol zitten door kampeerders die op een eerdere dag zijn aangekomen en meerdere dagen blijven. Vandaag waren er uiteindelijk acht plekken te vergeven, morgen bijvoorbeeld maar zes. Eerder deze week waren er dagen dat er maar vier plekken vrijkwamen. Enfin, even afwachten hoe het op 22 januari is. Ik raad aan om iedere beschikbare plek te openen in een eigen tabblad in je browser, alvast met de juiste aankomstdag en aantal overnachtingen ingevuld. Zorg dat je ingelogd bent, en druk dan stipt om 16.00 uur op 'Book these dates' in alle openstaande tabbladen. Bij mij had dat tot resultaat dat ik te laat was zes plekken al vergeven waren, maar voor twee plekken was ik op tijd.
-
CanadUSA
- Amerika-ontdekker
Kun je dan op de 22ste jan boeken voor 22 EN 23 juli?
1994 Canada Rockies
1997 USA Washington
1997 USA Washington
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Yes. Je kunt op 22 januari boeken voor beide nachten. Je kunt 6 maanden voor de dag dat je incheckt reserveren, ook voor de daaropvolgende nachten (die dan dus nog meer dan 6 maanden in de toekomst liggen). Ik geloof met een maximum van 14 nachten aaneengesloten.
Dat is dus ook direct de reden dat er zo weinig plekken beschikbaar zijn. Je zult zien dat het grootste deel van de camp sites al is volgeboekt door mensen die er al sinds bijvoorbeeld 19, 20 of 21 juli zijn (en dus al op 19, 20 of 21 januari hebben geboekt).
Dat is dus ook direct de reden dat er zo weinig plekken beschikbaar zijn. Je zult zien dat het grootste deel van de camp sites al is volgeboekt door mensen die er al sinds bijvoorbeeld 19, 20 of 21 juli zijn (en dus al op 19, 20 of 21 januari hebben geboekt).
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Hopelijk hebben wij binnenkort ook het geluk om een plekje op Many Glacier te krijgen. Het klinkt als een gekkenhuis
Wij hebben een plekje op Two Jack Lakeside bemachtigd maar dat ging inderdaad erg snel en onze eerste 3 keuzes waren we al te laat voor terwijl op exact 16.00 uur zijn gaan klikken. We hebben gelukkig nog wel een plekje aan het meer.
Wij hebben een plekje op Two Jack Lakeside bemachtigd maar dat ging inderdaad erg snel en onze eerste 3 keuzes waren we al te laat voor terwijl op exact 16.00 uur zijn gaan klikken. We hebben gelukkig nog wel een plekje aan het meer.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
CanadUSA
- Amerika-ontdekker
zojuist 2 nachten gereserveerd op St Mary NP Campground
Many Glacier Campground was helaas al vol
Many Glacier Campground was helaas al vol
1994 Canada Rockies