Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis KevinD: roadtrip USA 09/2017.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Reis KevinD: roadtrip USA 09/2017.
Temperaturen in mei/juni zijn ook te doen hoor. September is vaak veel warmer.
Die prijs voor vliegtickets lijkt me wel mooi.
Maar ik schreef het al, misschien ben je beter af met een one way. Bv vliegen naar Phoenix of LV en terug vanaf LA. Je wint dan een dag in je route.
Dan heb je zeker tijd om Sequoia te bezoeken.
Groetjes,
Ingrid
Die prijs voor vliegtickets lijkt me wel mooi.
Maar ik schreef het al, misschien ben je beter af met een one way. Bv vliegen naar Phoenix of LV en terug vanaf LA. Je wint dan een dag in je route.
Dan heb je zeker tijd om Sequoia te bezoeken.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Is het dan niet zo dat je voor je wagen een extra toelage moet betalen omdat je hem op een andere locatie achterlaat dan waar je hem hebt opgehaald?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Dat is afhankelijk van waar je huurt. Tussen de vliegvelden van LA, Phoenix, Las Vegas en San Francisco niet
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is zeker de moeite, maar dan wel voor meer nachten. Voor 1 nacht zou ik het niet doen. Wat heb je daar dan gepland? Voor alleen de sequoiabomen kun je ook naar de Mariposa Grove in Yosemite.KevinD schreef: Sequoia zou ik toch graag doen, lijkt me de moeite?
Kijk eens in ons 2013-verslag voor ons bezoek aan Sequoia en Kings Canyon om een idee te krijgen van de mogelijkheden.
Het Labor day weekend zal druk zijn, zeker in de parken zul je dat merken.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1199 Weergaves
-
Laatste bericht door MartijnL
-