Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar beste tanken

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
traveller
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Waar beste tanken

Bericht door traveller »

We hebben ook een heel stuk Canada gehad vorig jaar waar de benzineprijzen ook wel duurder zijn. En de westkust is ook een stuk duurder dan Texas / Lousiana.
Dus de site is erg handig om te zien.

Vorig jaar hebben we ook vrij veel kilometers gemaakt, en dat wordt dit jaar ook een stuk minder. Dus de benzinekosten zullen nu ook wel een heel stuk lager zijn. (hoop ik ;) )

De benzine + camperhuur is wel duur inderdaad, maar voor 20$ in een National Park staan met je BBQ is ook wel erg priceless :thumbup:
2009: Kerst:New York
2011: Las Vegas
2012: LA-JoshuaTree-Grand Canyon-MV-Bryce-Zion-LV-DV-Sequoia-Yosemite-SF-SD-LA
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

Wij hebben afgelopen juni de app van gasbuddy gebruikt en beviel uitstekend. Overal is gratis wifi te vinden (ff de auto tegen een McDonalds of Burger King parkeren werkt altijd). en dus heb je dagelijks de juiste prijzen, veel tijd gaat er niet inzitten en je bespaart toch gewoon geld. Soms 1 blok verder scheelt het gewoon al erg veel. App kon ik trouwens niet in Nederland downloaden, maar pas in Amerika zelf.
traveller
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door traveller »

Bedankt,
Ik heb de app gedownload via een Amerikaans Apple ID (extra aangemaakt).
Lijkt me inderdaad ook wel handig. Met de camper kan het een boel geld schelen. :thumbup:
2009: Kerst:New York
2011: Las Vegas
2012: LA-JoshuaTree-Grand Canyon-MV-Bryce-Zion-LV-DV-Sequoia-Yosemite-SF-SD-LA
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer