Ik begrijp niet zo goed waarom je een extra dag zou willen pakken terwijl je al bang bent dat die ene dag een zonde dag. Je pakt death Vlaley nu toch al mee? Je hoeft niet vroeg in Bishop aan te komen, dat is inderdaad zonde, maar er is genoeg te doen onderweg. Je kunt ook Bishop open laten en kijken of je doorrijdt naar bijvoorbeeld Mammoth Lakes. Maar hou er wel rekening mee dat het vroeg donker is in september.mtjeme schreef: Ik vraag me een beetje af of die dag Las Vegas - Bishop geen "zonde" dag is, want ik heb eigenlijk niet echt een idee wat ik in Bishop kan gaan doen. Het is puur een extra stopplek omdat we graag via de Tioga Pass naar Yosemite willen rijden. Ik vraag me dus af of ik het niet op de een of andere manier handiger kan inplannen. Bijvoorbeeld 1 extra dag voor dit stuk inplannen, en dan toch nog Death Valley mee pakken?
Kijk eens in ons 2015-verslag voor de rit Lone Pine - Las Vegas (dat is te vergelijken met het stuk van Bishop naar Las Vegas). Wij waren al vaker in DV geweest dus hebben daar niet alle bezienswaardigheden gedaan.
Op zich zou een extra stop op dit stuk ook wel mooi zijn - dat geeft je meer tijd voor DV en ook voor bijvoorbeeld Bodie) maar waar zou je die dag vandaan willen halen?
Marianne