Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Jeroen8: Juni 2016 San Francisco - Seattle

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Iwan & Evelien
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Reis Jeroen8: Juni 2016 San Francisco - Seattle

Bericht door Iwan & Evelien »

jetusa schreef:Dat wordt een behoorlijke rondreis, Iwan? Of zijn dit alleen opties?
Hi JetUSA,

Dit kaartje heb ik gemaakt om voor mezelf een beeld te krijgen wat er allemaal voor interessants is te doen en waar het is te vinden. De definitieve route van de rondreis moet nog worden vastgesteld, en dan zal ook duidelijk worden welke items we aan gaan doen en wat we gaan laten schieten. We zullen zéker niet alles aandoen. Als het aan ons ligt wordt het een afwisselende reis met bezichtigen, bezoeken en beleven.
Jeroen8 schreef:Superkaartje. Zeker heel nuttig. Bedankt!
Hoe heb je dit gemaakt?
Hi Jeroen,

Het kaartje is gemaakt in My Google Maps. Iedereen kan er zijn eigen kaartjes maken, maar je kunt ook mijn kaartje overnemen en aanpassen op je eigen wensen. Deze toepassing is zeer gebruiksvriendelijk en intuïtief, dus iedereen zou er mee moeten kunnen werken. Mocht je een kleine stukje meer uitleg willen, check dan even mijn draadje op http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 4&start=57.

ik ben blij dat je het kaartje nuttig vindt en hoop dat het je een stukje op weg helpt.

Groetjes,
iwan
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer