Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Plantations en Antebellum huizen

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Re: Plantations en Antebellum huizen

Bericht door michelly »

Melrose hebben wij alleen van de buitenkant bekeken. Ik meen me te herinneren dat daar ook iets van een visitor center was. De andere mansions hebben wij tijden de Natchez pilgrimage tour bekeken. Voor die gelegenheid staken de mensen zich in die mooie kledij. Volgens mij is deze tour alleen in maart en ergens in de herfst. Ik denk dat jullie net te laat zijn. Maar dat zal jouw Michel niet erg vinden :lol:
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Plantations en Antebellum huizen

Bericht door ina »

Ze zijn er nog volop Elly, echter op de datum dat wij er verwachten te zijn , 28 maart, met name in de middag, een dag eerder of later zijn er weer meer in de ochtend. Middag tours beginnen pas om 1.30u
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer