Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Metro systemen - Washington DC en elders

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Een perskaart zal denk ik lastig zijn wanneer je niet voor de pers werkt. Trek anders een bedrukt t-shirt aan met op beide zijden: "Really, I'm not a terrorist. I just enjoy taking photos here." Daarmee kun je vervolgens gerust je gang gaan :wink:
Life is good in the Tarheel State.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Kwam toevallig vandaag dit tegen op mijn google-startpagina (elke dag een andere wetenswaardigheid):

The Washington, D.C. Metro stop at the Pentagon is the busiest mass transit station in the country. Over 250,000 people pass through its turnstiles on any given weekday.
Marby
Amerikafan

Bericht door Marby »

Voor envoudige dingen zoals het verkleinen van een foto, gebruik ik vaak MS paint. Snel en eenvoudig, en het zit al op je Windows PC.

Margaret
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer