Ik ga de verdeling 3 of 4 nachten Yellowstone en 1 of 2 nachten Jackson af hangen van wat er vrij is/komt op die dagen.
Ik heb vandaag akkoord van de werkgever gekregen voor mijn vakantie, bij mijn man zal het ook wel goedkomen en dat weten we ook vandaag of morgen.
We vertrekken het liefst op 10 juli, maar 9 juli zou ook al kunnen. Ligt dus even aan de vliegticketprijzen. Tot nu toe is het goedkoopste wat ik vind (met 1 overstap op heen en terugweg) rond de 900 euro.
Wat vinden jullie van deze prijs? Boeken of beter nog wachten?
Het lastige is dat zo lang ik geen tickets heb ik de locaties ook niet vast kan leggen, waar zeker voor Yellowstone wel haast bij is. Ik weet nu immers nog niet of het heen op LV wordt en naar Denver rijden of andersom.
Daarnaast nog een andere vraag (even een twijfel momentje).
Ik vroeg me af of het wellicht ook een mogelijkheid is om van Las Vegas naar Seattle/Vancouver een one way te maken in de tijd die wij er voor hebben (18 overnachtingen) .
Las Vegas en Yellowstone zijn echt een must, verder willen we graag zo veel mogelijk mooie dingen zien, afwisseling natuur en steden en liefst zoveel mogelijk weer heel andere dingen zien dan we dit jaar zagen (LV-Yosemite-SF-PB-LA-GC-MV-Page-Bryce-Zion-LV).
Als het uberhaupt mogelijk is in de tijd, waar zouden we dan de mooiste meest afwisselende rit aan hebben:
- LV-SLC-GT-YS-?????-Vancouver-Seattle
-Denver-RMNP-South Dakota-Cody-YSNP-(craters of the moon)-GT-SLC-LV
Tja, nog even twijfel, maar beter nu dan wanneer de tickets zijn geboekt
Alvast bedankt!