dimona schreef:In plaats van te mokken over al die anderen die het voor jou verpesten, zou ik blij zijn met alle kansen die je hebt gekregen in het tijdperk dat de drone nog geen gemeengoed was. Dat pakt niemand je meer af.
Hola, niet
ik zit hier te mokken over drone-gebruikers hé, maar zeg gewoon dat het is zoals in zoveel sectoren dat de cowboy's ervoor zorgen dat er strikte regels, volkomen terecht, dienen opgelegd te worden. Ik heb daar dan ook geen enkel probleem mee, dus van "mokken" is bij ons hoegenaamd geen sprake. En het is inderdaad zo dat we enkel maar kunnen blij zijn dat we het hebben kunnen doen. We waren hoe dan ook al niet meer van plan om nog te filmen in de NP.
Alleen zou een beetje minder hypocrisie wel mogen : geen drone's meer in de parken? Ok, maar dan ook al helemaal geen luchtverpestende auto's meer...of wat gezegd van het aan en af vliegen van helikopters boven de Grand Canyon? Heeft het wild life daar dan geen last van? Hoeveel wild life wordt niet doodgereden door auto's of vlucht weg voor de kloppende schroeven van de helikopters die oneindig veel meer lawaai maken dan een simpele drone die men al niet meer hoort eens boven de 30-40m? Maar zowel die auto's als de helikopters brengen uiteraard wel zaad in het bakje...
Dus voor alle duidelijkheid : wij hebben geen enkel probleem met het verbod op drones, maar veeleer met hypocriete azijnpissers (
zonder iemand specifiek te bedoelen) zonder kennis van zaken...