Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Indeling 1 volledige dag Denver?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Indeling 1 volledige dag Denver?
Heel persoonlijk, maar ik vind niet zo heel veel aan de 16th Street Mall. Misschien leuk om even door te lopen, maar er is veel leegstand, en het zijn meer restaurants en bars dan (leuke) winkels.
Je kunt altijd ook even door LoDo (Lower Downtown) lopen, het oudste deel van Denver, als dat iets is wat je interesseert. Ik heb er ooit een stukje over geschreven hier op mijn blog. LoDo ligt min of meer aan het verlengde van de 16th Street Mall, en laat een heel ander beeld van Denver zien. Ik vond het destijds echt leuk om erdoorheen te lopen.
Je kunt altijd ook even door LoDo (Lower Downtown) lopen, het oudste deel van Denver, als dat iets is wat je interesseert. Ik heb er ooit een stukje over geschreven hier op mijn blog. LoDo ligt min of meer aan het verlengde van de 16th Street Mall, en laat een heel ander beeld van Denver zien. Ik vond het destijds echt leuk om erdoorheen te lopen.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- John&Sylvia
- Amerikafan
Re: Indeling 1 volledige dag Denver?
Bedankt Dento! Ik ga het lezen!
Vind het altijd fijn ietwat voorbereid naar een grote stad te gaan ipv doelloos rondlopen in de hoop dat je iets tegenkomt wat je aanspreekt.
Een paar highlights noteren helpt!
Vind het altijd fijn ietwat voorbereid naar een grote stad te gaan ipv doelloos rondlopen in de hoop dat je iets tegenkomt wat je aanspreekt.
Een paar highlights noteren helpt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 14699 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-