Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Help ons! Rondreis noordwest Amerika/ zuidwest Canada

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Puma200
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Help ons! Rondreis noordwest Amerika/ zuidwest Canada

Bericht door Puma200 »

kellylelieveld schreef:De planning is om op 20 juni 2014 te vertrekken en 19 juli 2014 weer terug te vliegen
De route ziet er nu ongeveer als volgt uit:
Er kan natuurlijk hier en daar nog wat veranderen. Er zijn uiteindelijk toch wat dagen bijgekomen. Ik heb mij nog niet verdeeld in het laatste stuk, maar daar kan ook nog een hoop veranderen.....er staat nog niks vast! Wat een tijd gaat er in zitten zeg en wat een keuzes te maken! Maar wel leuk...

Nu heb ik een paar vragen...
Ik wil graag naar olympic np vanwege de mooie omgeving, nu gaan we daarna ook naar vancouver island naar pacific rim np. Is dit met elkaar te vergelijken? Kan ik om die reden 1 van de twee weglaten?
We willen erg graag orka's zien. Nu las ik dat ze ook goed te spotten vanaf de san juan islands vanaf het vaste land. Dit lijkt mij echt super leuk, iemand hier ervaringen mee? Of toch op vancouver island (tofino)een tour boeken?
Als ik pacific rim kan skippen en een orkatour op vancouver island dan skip ik misschien wel vancouver island om op andere plekken meer tijd te hebben....

Ik heb nu tickets gevonden van ongeveer €770 pp met 1 tussenstop.....Boeken? Of nog wachten op een betere prijs?

1. Amsterdam seattle
2. Seattle seattle
3. Seattle seattle
4. Seattle quinalt lake
5. Quinalt lake port angeles
6. Port angeles vancouver island (victoria)
7. Vancouver island vancouver island (tofino)
8. Vancouver island vancouver island (tofino)
9. Vancouver island vancouver
10. Vancouver vancouver
11. Vancouver vancouver
12. Vancouver sea to sky highway (whistler>lilloet of kamloops)
13. Sea to sky highway sea to sky high way clearwater/wells gray
14. Clearwater jasper
15. Jasper jasper
16. Jasper banff
17. Banff banff
18. Banff waterton np
19. Waterton np glacier np gttsr van oost naar west kalispel
20. Kalispell Mamoth hot spring
21. Mhs yellowstone np
22. Yellowstone yellowstone
23. Yellowstone yellowstone
24. Yellowstone grand teton
25. Grand teton grand teton
26. Grand teton salt lake city
27. Salt lake city moab
28. Moab moab
29. Moab grand junction>denver
30. Denver ams

Alvast bedankt weer voor de tips!

Groetjes Kelly
Als je van afwisseling houd dan zou ik zeker het HOH Rainforest bezoeken in plaats van Lake Quinault. Je ziet al heel veel bergen en meren in Banff,Jasper,Waterton enz. en die zullen ook een pak mooier zijn. Ook vind ik dat je te weinig tijd hebt in Banff NP. Daar zou ik ook zeker Yoho NP bezoeken en dan vooral Lake O´Hara.

Succes met de voorbereidingen :thumbup:
Wie A zegt moet ook U.S zeggen
kellylelieveld
Amerika-ontdekker

Re: Help ons! Rondreis noordwest Amerika/ zuidwest Canada

Bericht door kellylelieveld »

Beste puma200,

We gaan zeker ook het hoh rainforest bezoeken. Staat niet vermeld in de planning, maar dat doen we als we rijden van quinalt lake naar port angeles.
Iig bedankt voor de tip!

Waarschijnlijk gaan we vancouver island toch schrappen, om hier en daar meer ruimte te krijgen.

Gr Kelly
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer