Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vlucht Amsterdam-Phoenix-Los Angeles-Amsterdam + hoteltips
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Vlucht Amsterdam-Phoenix-Los Angeles-Amsterdam + hoteltips
Ik vind vliegtickets boven de €1000 pp ook voor het hoogseizoen erg duur. Je hebt met die directe vlucht en vooral late vlucht terug wel wat eisen natuurlijk, maar volgens mij moet daar echt nog wel geld te verdienen zijn de komende maanden. Meestal zakt het eind november of in december nog wel een stuk.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wacht rustig tot december, die prijzen gaan echt nog wel omlaag.
Hi Nanske,
Wij zijn inmiddels 2x begonnen in Phoenix, vind het een mooi uitgangspunt.
De periode is niet te vergelijken (2x half oktober) dus weet niet of ticketprijs vergelijkbaar is natuurlijk.
Wij vlogen net als eerder gemeld de laatste keer met BA, heb nog nooit zo krap gezeten op transatlantische vlucht..
ik check altijd cheaptickets.nl en op dinsdagavond kom ik de beste deals tegen... wij hebben geboekt toen tickets onder de 800,00 kwamen.. vond ik een goede deal... het regelmatig controleren loont.. maar voor ons was ook reistijd een ding.
Met zoontje van 2,5 en ouders van 60+ wildne we liever fris en fruitig overstappen in London ipv na 9 uur en dan nog paar uur door moeten... ieder zo zn voorkeuren natuurlijk...
succes en vooral veel plezier met de voorbereidingen!
Wij zijn inmiddels 2x begonnen in Phoenix, vind het een mooi uitgangspunt.
De periode is niet te vergelijken (2x half oktober) dus weet niet of ticketprijs vergelijkbaar is natuurlijk.
Wij vlogen net als eerder gemeld de laatste keer met BA, heb nog nooit zo krap gezeten op transatlantische vlucht..
ik check altijd cheaptickets.nl en op dinsdagavond kom ik de beste deals tegen... wij hebben geboekt toen tickets onder de 800,00 kwamen.. vond ik een goede deal... het regelmatig controleren loont.. maar voor ons was ook reistijd een ding.
Met zoontje van 2,5 en ouders van 60+ wildne we liever fris en fruitig overstappen in London ipv na 9 uur en dan nog paar uur door moeten... ieder zo zn voorkeuren natuurlijk...
succes en vooral veel plezier met de voorbereidingen!
oh ja.... wij hebben in hotel 3 palms overnacht..... prima te doen
auto opgepikt, 15 minuten rijden en je bent er....
er tegenover is een winkelcentrum... wij hebben ontbeten in de koffiecorner van de supermarkt... verder hebben we niet gezocht...
auto opgepikt, 15 minuten rijden en je bent er....
er tegenover is een winkelcentrum... wij hebben ontbeten in de koffiecorner van de supermarkt... verder hebben we niet gezocht...
-
nanske
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
@Ifonnuh, ik ga je hotelkeuze zeker mee opnemen en nakijken. De vluchten ben ik nog steeds aan het volgen, maar denk dat ik straks ga boeken.
Tickets voor 2 personen gevonden: €1690 voor ons 2tjes.
Tickets voor 2 personen gevonden: €1690 voor ons 2tjes.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 556 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 14 Reacties