Ik heb net deel 1 gekeken en vind het wel weer typisch een mannenprogramma. Buiten schoonmoeder heb ik geloof ik geen vrouw aan het woord gehoord. Misschien is deel 2 beter...
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
My America - Canvas HD 20:35
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Re: My America - Canvas HD 20:35
Ja en in plaats van dat hij gewoon refereert aan "je kop niet boven het maaiveld uit mogen steken" gaat ie daar een partij moeilijk zitten doen over een tarweveld en dat ze je vermoorden
. Persoonlijk denk ik dat zijn superslechte Engels gewoon zijn image is geworden.
Ik heb net deel 1 gekeken en vind het wel weer typisch een mannenprogramma. Buiten schoonmoeder heb ik geloof ik geen vrouw aan het woord gehoord. Misschien is deel 2 beter...
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Nu je het zegt... En deel twee is ook leuk, maar ook daar geen vrouwen dat ik me kan herinneren.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
In deel 3 komt wel duidelijk een vrouw (in de politiek) naar voren!
Terug in Texas!
Die toevallig wel hoog in de politieke boom zit. Hij heeft zelf al gezegd dat zijn schoonmoeder Nancy Pelosi is. Wellicht zijn er niet veel vrouwen die figureren in zijn programma, maar hij is ook nergens negatief over ze. En de vrouwen die hij "opvoert" zijn machtige onafhankelijke vrouwen.
Vos zit voor het grote deel toch in New York en Verhoeven zat neem ik aan in LA? Misschien heeft een Amerikaanse Freelancer het LA gedeelte opgenomen. Wellicht spreekt die daarom Engels.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Nee hoor, je ziet toch duidelijk dat Michiel Vos hem interviewt
Ok, dan is die gek.
-
Kingair
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 51