P.S. snap ik de afk. KIYU zeker weer eens niet ??
Pijnig je hersens niet Kaap koraal... het is niet iets dat je zou kunnen weten.kaap koraal schreef:Nou ik vind jouw plate ook wel stoer zeg !![]()
P.S. snap ik de afk. KIYU zeker weer eens niet ??
Met k*t 0031 denkt men hier dat je kapper bent hoor?kaap koraal schreef:Ik denk aan "666 pk" of "666 hp" , maar ik weet niet of dit mag ivm de duivel enzo ?
Of "4 dutch " als in ons gezinnetje .
Ik zag ook al " k*t 020 " moest ik wel even om lachen.
Dus " k*t 0031 " na al het nieuws van de laatste weken/jaren (zorg/budget/bouw/kgbfraude,wietpas,woekerpolis enz enz) is misschien ook wel een goed idee.
Ik heb Sambal en Ketjap kunnen vinden bij asiatisch winkeltjes. Al zijn die sporadisch natuurlijk en in sommige Commissaries op militaire basissen.LittlePhoenix schreef:Bakboter heb ik helaas nog niet gevonden. Jammer want pannenkoeken smaken toch een beetje anders en ik mis die smaak van Croma.
Sambal en Ketjap kan ik hier helaas niet vinden. Iemand tips?
Ondanks dat de croma mijn vraag was... en ik zeker op zoek zal gaan naar sambal.. ben ik het helemaal met je eensPetra/VS schreef:Nog altijd is het het makkelijkst om je gewoon aan te passen. Dat doe je in Aziatische of Afrikaanse landen tenslotte ook. De VS zijn niet Nederland (Frankrijk trouwens ook niet) dus je zult er geen perfect knipbruin vinden. Hier gril je meer, eet je meer wraps of eet allerlei cereals als ontbijt. Ik ben opgegroeid met allerlei heel Nederlandse dingen als een speculaasje op brood. Ik eet hier heel gevarieerd en heel af en toe expres heel Nederlands, maar over het algemeen niet. Dat is juist leuk aan in het buitenland wonen, mijn mening, natuurlijk.