Martin & Marianne schreef:Ik begrijp niet waarom je daar een navigatie nodig zou hebben.
Omdat het, tijdens het rijden en zeker in de grote steden, gemakkelijker navigeren is dan met een papieren kaart ? Misschien een reisgenoot die niet goed is in kaartlezen ?
Martin & Marianne schreef:vertrouw niet op je navigatiesysteem want die willen nog wel eens een niet-verharde weg nemen.
Hmm, vreemd. Dat hebben de diverse Garmin Nuvi's die ik de afgelopen 10 jaar in Amerika heb gebruikt nou nog nooit gedaan ................
O, wacht even, misschien komt dat omdat ik altijd een vinkje zet bij "onverharde wegen vermijden" .............

Daarbij moet je bedenken dat een navigatiesysteem, net als een papieren kaart, een navigatiehulpmiddel is en geen blindengeleidehond.
O ja, voordat je dadelijk stelt dat een navigatiesysteem je alleen van A naar B kan brengen en je hierdoor de scenic roads mist.................. Dat is niet zo.
Je kunt iedere weg die je wil berijden als zgn "via punt" ingeven en je navigatiesysteem leidt je dan over al die wegen.