Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Extra kosten bij United?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Extra kosten bij United?

Bericht door Laura&Edwin »

annet2009 schreef:
Kip voor allemaal is toch niet hetzelfde als geen eten meer?
:oops: klopt. Je hebt gelijk. Ik had niet goed gelezen.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Beef, chicken or vegetarian. Ik hoor het ze nog roepen bij elke rij. Zaten vorig jaar redelijk achterin en ik wist al ruim van te voren wat de keuze was :wink: . Af en toe roept mijn vriend het nog vanuit de keuken :lol: . Maar wij konden dus ook kiezen voor vegetarisch, ook al hadden we dat niet van te voren opgegeven. Vlogen met United.
Mads2010
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Mads2010 »

Afgelopen zomer met United vanuit Brussel gevlogen op Newark. Hadden stoelen op de eerste rij NA economy plus. Was prima te doen, keuze in eten. Eten is oké, niet meer en minder. Check van te voren op http://www.seatguru.com de beste stoelen en alle services aan boord. Wij konden bij het boeken direct onze stoelen kiezen, dat is ook niet aangepast bij de check-in. Voor meer informatie klik op de onderstaande link van onze website.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer