Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Klein ongeluk - zelf herstelling betaald Alamo

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Re: Klein ongeluk - zelf herstelling betaald Alamo

Bericht door LittlePhoenix »

Van een poes overrijden ben je niet een week overstuur en neem je je niet voor om de komende jaren een kaarsje te branden. Tenzij het je eigen kat is waar je al jaren samen mee leeft natuurlijk, da's een ander verhaal dan een onbekende kat. Helaas lopen er in Amerika overal katten en honden en andere beesten rond. Tot nu toe heb ik geluk gehad dat ik in 4 jaar nog maar 1 keer een kat heb overreden (en daar was ik de rest van de dag best down over en boos omdat de eigenarese dat beest gewoon op de weg liet lopen). Maar van een kat heb je toch geen schade?

Ik snap dat echt niet hier in de stad, iedereen laat z'n huisdieren maar los lopen. Zelfs paarden lopen af en toe over de weg waar 35 gereden mag worden (wat dus betekent dat veel mensen 50 doen).
LittlePhoenix
Amerika-expert

ina schreef:'Op woensdag 26 september blijven we heel lang in bed liggen. We hebben er allebei geen zin meer in en vallen steeds in slaap om de pijn niet te voelen. We hebben al een tijdje niet meer gegeten. '

Zo erg zal het toch niet zijn als je een paar dagen daarvoor een onbekende zwerfpoes aanrijdt, vervelend, maar gezien hierboven lijkt het me ernstiger!
Ja, dat dus. Dat leest meer alsof ze een dodelijk ongeluk hebben gezien ofzo maar er staat ook dat er niemand anders bij betrokken was.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Waar is de Cock met ceeooceekaa als je hem nodig hebt?

Iemand anders is er al mee bezig:

Afbeelding
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Misschien hebben ze de Teddybeer overreden :?:
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Het is blijkbaar een traumatisch iets voor TS.
Lijkt me niet leuk voor haar om de voorbije postings te lezen.
Groetjes,
Carine
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Ben benieuwd of we nog antwoord krijgen op onze vragen.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Zo erg zal het toch niet zijn als je een paar dagen daarvoor een onbekende zwerfpoes aanrijdt, vervelend, maar gezien hierboven lijkt het me ernstiger

TS schrijft: geen andere betrokkenen...maar toch ook niet hun fout. Dan lijkt het me dat er iets voor de auto is gesprongen/ en er daarna misschien onder is gekomen ofzo of dat het er wrs niet lekker heeft uitgezien...details laat ik dan maar achterwege. Ik zou van een zwerfkat ook geen dagen wakker liggen, maar ik snap best dat er mensen zijn die hier niet tegen kunnen en er even een paar dagen wakker van liggen. Maja, ik speculeer ook maar wat.... Maar over die $35 zou ik dan ook niet nadenken en er niet eens een punt van maken.
LittlePhoenix
Amerika-expert

sachasenne schreef:Het is blijkbaar een traumatisch iets voor TS.
Lijkt me niet leuk voor haar om de voorbije postings te lezen.
Hoezo? Niemand is toch gemeen? We vragen ons alleen allemaal af wat er gebeurd is dat ze er zo overstuur van waren. Dat ze iets traumatisch hebben meegemaakt zal iedereen vervelend vinden maar het is toch een beetje ongewoon dat er iets ergs gebeurd wat zo hard aankwam dat ze er niet van konden eten en er pijn van hadden (weet niet of dat lichamelijk of geestelijke pijn is) en dat ze van plan zijn om een kaarsje te branden maar het was iets eenzijdigs en de schade was hartstikke minimaal. Ben gewoon nieuwsgierig wat er gebeurd is.

Over het algemeen zijn de mensen hier op het forum ontzettend aardig en meelevend als iemand post over iets ergs. Toen mijn moeder stervende was en ik info nodig had over openbaar vervoer in Nederland en mobiele telefoons kreeg ik hele lieve berichtjes hier.
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

US-fanboy schreef:Misschien hebben ze de Teddybeer overreden :?:
Haha daar zat ik ook aan te denken...
(misschien leuk voor de lezer: wat is het verhaal achter die teddybeer op al die foto's?)

Maar TS, heel vervelend dat jullie zo ontdaan zijn van 'ongeluk'. Maak je juist daarom niet druk om een zeer goedkope reparatie van $ 35, zonde om daar ook nog energie aan te verspillen.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Vroeger was er een site over een gejatte tuinkabouter die de hele wereld over ging en bij veel beroemde attracties op de foto ging. Ik neem aan dat die beer ook zoiets zal zijn. Ik en een vriendin hebben dat ook een aantal vakanties gedaan, maar het ding is ergens op cherchonnisos in de fik gestoken wat ik ervan begreep :x :blink:
Op Curaçao had het nog een topvakantie 8)
Bijlagen
image.jpg
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

Jammer dat Jess hier niets meer van zich laat horen. Ze is nog online geweest maar helaas geen antwoorden voor ons.
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door bluemoon »

Waar ging het in eerste instantie ook al weer over ? ojaa de $35 voor de reparatie.
Wat volgens mij velen over het hoofd zien, is dat het volgens TS een klusje van 10 minuten was.
Zo bekeken is het wel een hoog uurloon en oplichterij.

hé gelukkig weer een kat minder :lol:
Crisis ? What Crisis ?
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Katja schreef:Jammer dat Jess hier niets meer van zich laat horen. Ze is nog online geweest maar helaas geen antwoorden voor ons.
Inderdaad jammer. Mensen leven toch mee en willen graag weten wat er nu precies aan de hand was/is.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

bluemoon schreef:Waar ging het in eerste instantie ook al weer over ? ojaa de $35 voor de reparatie.
Wat volgens mij velen over het hoofd zien, is dat het volgens TS een klusje van 10 minuten was.
Tenzij het een spoedklus is waardoor andere opdrachten aan de kant worden geschoven. Het is in veel bedrijfstakken overigens de normaalste zaak van de wereld dat je betaalt in veelvouden van 1 uurloon. Zo bezien is 35 dollar een koopje.
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

Katja schreef:Jammer dat Jess hier niets meer van zich laat horen. Ze is nog online geweest maar helaas geen antwoorden voor ons.
En heeft ondertussen wel de link naar haar reisverslag weggehaald...
Beetje flauw als je het mij vraagt, hier een topic openen en dan totaal niet meer reageren.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

dimona schreef:
bluemoon schreef:Waar ging het in eerste instantie ook al weer over ? ojaa de $35 voor de reparatie.
Tenzij het een spoedklus is waardoor andere opdrachten aan de kant worden geschoven. Het is in veel bedrijfstakken overigens de normaalste zaak van de wereld dat je betaalt in veelvouden van 1 uurloon. Zo bezien is 35 dollar een koopje.
Inderdaad, ook voor tien minuten is die $35 nog niet eens absurd veel. Misschien zat er ook nog wel iets van materiaal bij - je weet het niet. Oplichting is echter wel een zwaar woord.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ik denk dat ze de reacties niet trekt.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Weken overstuur waarschijnlijk :sadcry:
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

Hahahahaha, en ieder jaar een kaarsje branden op deze afschuwelijke dag.
Sorry, kon het niet laten.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

annet2009 schreef:En heeft ondertussen wel de link naar haar reisverslag weggehaald...
Mhaw...die is nog wel terug te vinden... :wink: Link

Tja, ik snap ook niet wat voor reactie ze hier dan verwacht hadden. Een noodreparatie van $ 35 betitelen als 'oplichting' gaat mij in ieder geval veel te ver, zelfs als dat in 10 min. gefixed is. Zeker gezien de andere optie die ze hadden, de auto via een omweg omruilen. En als je dan vaag blijft over hetgeen dat gebeurd is roept dat vragen op.

Denk niet dat we ze hier nog terugzien.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer