Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis DeborahVH: Phoenix - Los Angeles (17d) - September '13
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Reis DeborahVH: Best of the west: Realistisch?
ik zou ook san simeon bijvoorbeeld nemen ipv santa barbara.
Zelf ben ik eigenlijk niet zo tegen 2 nachten bryce; ik vind Bryce veel bijzonderder dan Zion (maar dat is persoonlijk natuurlijk) lijkt me heerlijk om daar een langere wandeling (bvb de peekaboo trail) te maken en daarna wat te relaxen bij het zwembad. Dag er na vroeg vertrekken naar zion, desnoods enkel "de hoofdweg" (en niet in de eigenlijke canyon) maar wel de canyon overlook trail en dan nog de flinke rit naar Vegas.
het is maar wat je wil, als je wel zion canyon in wil, dan moet je daar zeker ook een overnachting nemen.
Zelf ben ik eigenlijk niet zo tegen 2 nachten bryce; ik vind Bryce veel bijzonderder dan Zion (maar dat is persoonlijk natuurlijk) lijkt me heerlijk om daar een langere wandeling (bvb de peekaboo trail) te maken en daarna wat te relaxen bij het zwembad. Dag er na vroeg vertrekken naar zion, desnoods enkel "de hoofdweg" (en niet in de eigenlijke canyon) maar wel de canyon overlook trail en dan nog de flinke rit naar Vegas.
het is maar wat je wil, als je wel zion canyon in wil, dan moet je daar zeker ook een overnachting nemen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ze schrijft Santa Maria en geen Santa Barbara Tipsy, maar uiterlijk Morro Bay zal al een flinke rit zijn.
Deze route is wel al vele malen beter dan de Japanse route waar ts mee begon.
Als je op dag 2 nog wat blijft hangen in bv Sedona en dag 3 dus eerst een volle dag Grand Canyon doet en pas laat naar Page rijdt is die volle dag Page wel lekker voor horseshoe bend Antelope Canyon en lake powell. Je zou ook op die dag al laat op de middag naar Bryce kunnen rijden. Dan dag 5 in Bryce en wederom zorgen dat je bij zonsondergang in Zion bent en dag 6 in Zion doorbrengen.
In jullie geval zou ik ook overnachten in death valley, maar al verder rijden naar bv Lone Pine, dan is het nog een lange rit naar Yosemite, maar toch al dik 2,5 uur minder dan als je vanuit death valley zou moeten rijden.
Verder idd niet overnachten in Santa Maria. Op dit stuk van de route ook niet de reistijd van google maps aanhouden. Kijk op de volgende link bij een post van SpaceAge naar wat er oa. allemaal te doen/zien is op het stuk langs de kust
Paul
Deze route is wel al vele malen beter dan de Japanse route waar ts mee begon.
Als je op dag 2 nog wat blijft hangen in bv Sedona en dag 3 dus eerst een volle dag Grand Canyon doet en pas laat naar Page rijdt is die volle dag Page wel lekker voor horseshoe bend Antelope Canyon en lake powell. Je zou ook op die dag al laat op de middag naar Bryce kunnen rijden. Dan dag 5 in Bryce en wederom zorgen dat je bij zonsondergang in Zion bent en dag 6 in Zion doorbrengen.
In jullie geval zou ik ook overnachten in death valley, maar al verder rijden naar bv Lone Pine, dan is het nog een lange rit naar Yosemite, maar toch al dik 2,5 uur minder dan als je vanuit death valley zou moeten rijden.
Verder idd niet overnachten in Santa Maria. Op dit stuk van de route ook niet de reistijd van google maps aanhouden. Kijk op de volgende link bij een post van SpaceAge naar wat er oa. allemaal te doen/zien is op het stuk langs de kust
Wij waren/zijn geen enorme wandeltypes. We zijn andersom gereden. Rond 8.30 vertrokken uit Pismo Beach en tegen 16u waren we in Monterey. Daar hebben we nog een uur de 17-mile drive gereden (persoonlijk vond ik pebble beach golfcourse interessanter dan de lone tree op de drive, maar ok) waar we een 1,5u in totaal over hebben gedaan. Daarna zou het nog zo'n 2,5uur naar San Francisco zijn. Wij hebben verder alleen highlights gedaan en wat gegeten bij nepenthe langs de kust en met het stuk naar SF ben je dus al een hele dag op pad. (In jullie geval dus even de boel omdraaien).
Paul
Onze route momenteel, met wat hotels bekeken...
Dag 1 Brussel - Phoenix Econo Lodge Phoenix Airport: 45.47€ / kamer
Dag 2 Phoenix Grand Canyon Bright Angel Lodge: 95$ / kamer
Dag 3 Grand Canyon - Page - Rodeway Inn Page: 185.11€ vr 2 nachten / kamer
Dag 4 Page
Dag 5 Page - Bryce Canyon Bryce Canyon resort: 172.44$ / Deluxe King room
Dag 6 Bryce Canyon - Zion Desert pearl Inn: 188$ / Premium King Riverside
Dag 7 Zion - Las Vegas Vdara: Premium Suite met uitzicht: 80.22$
Dag 8 Las Vegas - Death Valley Furnance Creek Ranch: 149$ / kamer
Dag 9 Death Valley -Yosemite Yosemite Lodge at the falls: 201$ / kamer / 2 nachten
Dag 10 Yosemite
Dag 11 Yosemite - San Francisco Red coach motor lodge: 137.29€ / kamer / 2 nachten
Dag 12 San Francisco
Dag 13 San Francisco ?
Dag 14 San Francisco - Cambria Sea Breeza Inn: 69.41 € / kamer
Dag 15 Cambria - Los Angeles Regency Inn: 104.13€ / kamer / 2 nachten
Dag 16 Los Angeles
Dag 17 Los Angeles - Brussels
Dag 1 Brussel - Phoenix Econo Lodge Phoenix Airport: 45.47€ / kamer
Dag 2 Phoenix Grand Canyon Bright Angel Lodge: 95$ / kamer
Dag 3 Grand Canyon - Page - Rodeway Inn Page: 185.11€ vr 2 nachten / kamer
Dag 4 Page
Dag 5 Page - Bryce Canyon Bryce Canyon resort: 172.44$ / Deluxe King room
Dag 6 Bryce Canyon - Zion Desert pearl Inn: 188$ / Premium King Riverside
Dag 7 Zion - Las Vegas Vdara: Premium Suite met uitzicht: 80.22$
Dag 8 Las Vegas - Death Valley Furnance Creek Ranch: 149$ / kamer
Dag 9 Death Valley -Yosemite Yosemite Lodge at the falls: 201$ / kamer / 2 nachten
Dag 10 Yosemite
Dag 11 Yosemite - San Francisco Red coach motor lodge: 137.29€ / kamer / 2 nachten
Dag 12 San Francisco
Dag 13 San Francisco ?
Dag 14 San Francisco - Cambria Sea Breeza Inn: 69.41 € / kamer
Dag 15 Cambria - Los Angeles Regency Inn: 104.13€ / kamer / 2 nachten
Dag 16 Los Angeles
Dag 17 Los Angeles - Brussels
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ziet er goed uit, mooie hotels!
De route blijft natuurlijk wat gehaast. Je zou kunnen overwegen om een nacht minder in Page te doen en die nacht te gebuiken tussen Death Valley en Yosemite; dan heb je voor beide parken meer tijd en heb je ook tijd om onderweg en langs de Tioga Road nog iets te zien.
Ik ken de Bryce Canyon resort niet, maar vooor dat geld zou ik in het park zelf overnachten. Ik zat daar vorig jaar en vond het geweldig om zo dicht bij de rim te zitten. Zie hier voor de mogelijkheden.
Marianne
De route blijft natuurlijk wat gehaast. Je zou kunnen overwegen om een nacht minder in Page te doen en die nacht te gebuiken tussen Death Valley en Yosemite; dan heb je voor beide parken meer tijd en heb je ook tijd om onderweg en langs de Tioga Road nog iets te zien.
Ik ken de Bryce Canyon resort niet, maar vooor dat geld zou ik in het park zelf overnachten. Ik zat daar vorig jaar en vond het geweldig om zo dicht bij de rim te zitten. Zie hier voor de mogelijkheden.
Marianne
- Tipsy_1
- Amerika-expert
mooie route hoor, dat wordt genieten!
Ik zou wel die twee nachten page durven laten, er zijn daar veel leuke korte uitstappen te doen en ook gewoon lekker chillen bij lake powell en wie weet een boottocht.
(mijn collega is in september naar de USA geweest met twee nachten page en vond dat echt één van de hoogtepunten van haar trip)
Ik zou wel die twee nachten page durven laten, er zijn daar veel leuke korte uitstappen te doen en ook gewoon lekker chillen bij lake powell en wie weet een boottocht.
(mijn collega is in september naar de USA geweest met twee nachten page en vond dat echt één van de hoogtepunten van haar trip)
-
- Amerikakenner
- Partner van: Elskey
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik heb afgelopen zomer in Page een boottocht op Lake Powell gedaan naar de Rainbow Bridge en ik vond dit echt fantastisch.Tipsy_1 schreef:Ik zou wel die twee nachten page durven laten, er zijn daar veel leuke korte uitstappen te doen en ook gewoon lekker chillen bij lake powell en wie weet een boottocht.
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
@DeborahVH
Dit ziet er al beter uit naar mijn mening. Nu ga je tenminste, ook al blijft het snel, wat meer zien als alleen het interieur van de huurauto.
Ik zou liever in San Francisco eindigen en LA laten voor wat het is deze reis en dat eenvolgende keer doen. Dan hoe je net wat meer tijd over om de parken wat meer aandacht te geven maar dat is wat ik zou doen.
Dit ziet er al beter uit naar mijn mening. Nu ga je tenminste, ook al blijft het snel, wat meer zien als alleen het interieur van de huurauto.

Ik zou liever in San Francisco eindigen en LA laten voor wat het is deze reis en dat eenvolgende keer doen. Dan hoe je net wat meer tijd over om de parken wat meer aandacht te geven maar dat is wat ik zou doen.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
blij te horen dat die boottocht naar rainbow bridge een aanrader is, die wil ik graag doen komende reis in april! 

-
- Amerikakenner
Ik heb hem ook gedaan, zeker doen Leen!
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
-
- Amerikakenner
- Partner van: Elskey
pushirubiano schreef:Ik heb hem ook gedaan, zeker doen Leen!

http://usa2014kurtels.tumblr.com
Hebben een offerte gehad voor de hotels via Connections:
Offerte 1:
Reisroute – 2 personen in een 2 persoonskamer
30/08 1 nacht Phoenix Best Western Plus Innsuites, full breakfast
31/08 1 nacht Grand Canyon, Tusayan Canyon Plaza Resort
01/09 2 nachten Page Lake Powell Resort
03/09 1 nacht Bryce Canyon Bryce View Lodge
04/09 1 nacht Springdale Majestic View Lodge
05/09 1 nacht Las Vegas Las Vegas Vdara
06/09 1 nacht Death Valley Furnace Creek Ranch Resort
07/09 2 nachten Yosemite Yosemite Lodge at the Falls
09/09 3 nachten San Francisco Embassy Hotel
12/09 1 nacht Pismo Beach Sea Crest Resort Pismo Beach
13/09 2 nachten Los Angeles Angeleno Hotel
Inclusief :
• 16 overnachtingen in bovenvermelde hotels (zonder maaltijden, tenzij anders vermeld)
• Plaatselijke hoteltaksen / resort fees
Prijs per persoon, Big Deals reductie 10% inclusief € 1039.50
Offerte 2
05/09 1 nacht Las Vegas Hard Rock Hotel
07/09 2 nachten Mariposa Comfort Inn, continentaal ontbijt
09/09 3 nachten San Francisco Oasis Inn
12/09 1 nacht San Simeon Courtesy Inn San Simeon
13/09 2 nachten Los Angeles Vagabond Inn Hacienda Heights, continentaal ontbijt
Inclusief :
• 16 overnachtingen in bovenvermelde hotels (zonder maaltijden, tenzij anders vermeld)
Prijs per persoon, Big Deals reductie 10% inclusief € 778.00
Ons lijkt dit wat veel... Zeker als ze ons hadden gezegd dat een 'standaard' prijs tussen 1300-1400 ging liggen...
Offerte 1:
05/09 1 nacht Las Vegas Las Vegas Vdara
07/09 2 nachten Yosemite Yosemite Lodge at the Falls
09/09 3 nachten San Francisco Embassy Hotel
12/09 1 nacht Pismo Beach Sea Crest Resort Pismo Beach
13/09 2 nachten Los Angeles Angeleno Hotel
Inclusief :
Offerte 2
05/09 1 nacht Las Vegas Hard Rock Hotel
07/09 2 nachten Mariposa Comfort Inn, continentaal ontbijt
09/09 3 nachten San Francisco Oasis Inn
12/09 1 nacht San Simeon Courtesy Inn San Simeon
13/09 2 nachten Los Angeles Vagabond Inn Hacienda Heights, continentaal ontbijt
Inclusief :
Prijs per persoon, Big Deals reductie 10% inclusief € 778.00
Ons lijkt dit wat veel... Zeker als ze ons hadden gezegd dat een 'standaard' prijs tussen 1300-1400 ging liggen...
Als ik het uitschrijf van dag naar dag word het zo:
Dag 1: Thuis - Phoenix
Dag 2: Phoenix - GC
Dag 3: GC - Page
Dag 4: Page
Dag 5: Page - Bryce Canyon
Dag 6: Bryce Canyon - Zion
Dag 7: Zion - Las Vegas
Dag 8: Las Vegas - Death Valley
Dag 9: Death Valley - Yosemite
Dag 10: Yosemite
Dag 11: Yosemite - SF
Dag 12: SF
Dag 13: SF
Dag 14: SF - San Simeon
Dag 15: San Simeon - LA
Dag 16: LA
Dag 17: LA - huis
Heel erg druk als je het mij vraagt. En 1 nacht Las Vegas? Je hebt dik kans dat de Tioga Pass dicht is.. dat betekent dat je 'onderlangs' moet naar Yosemite. Dat is 700 km. De kust weg met 1 nacht ertussen kan wel alleen 2 nachten zou wat relaxter zijn. Heb je de vliegtickets al geboekt? Ik zou toch eens wat kritischer naar je route kijken als ik jou was..
Dag 1: Thuis - Phoenix
Dag 2: Phoenix - GC
Dag 3: GC - Page
Dag 4: Page
Dag 5: Page - Bryce Canyon
Dag 6: Bryce Canyon - Zion
Dag 7: Zion - Las Vegas
Dag 8: Las Vegas - Death Valley
Dag 9: Death Valley - Yosemite
Dag 10: Yosemite
Dag 11: Yosemite - SF
Dag 12: SF
Dag 13: SF
Dag 14: SF - San Simeon
Dag 15: San Simeon - LA
Dag 16: LA
Dag 17: LA - huis
Heel erg druk als je het mij vraagt. En 1 nacht Las Vegas? Je hebt dik kans dat de Tioga Pass dicht is.. dat betekent dat je 'onderlangs' moet naar Yosemite. Dat is 700 km. De kust weg met 1 nacht ertussen kan wel alleen 2 nachten zou wat relaxter zijn. Heb je de vliegtickets al geboekt? Ik zou toch eens wat kritischer naar je route kijken als ik jou was..
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet niet of het veel is. Je kunt zelf bij de hotels gaan kijken om te zien wat zij er voor vragen, of op bookings.com of een andere site kijken wat ze via hun kosten. Zelf boeken heeft als voordeel dat je toch nog eens kunt wijzigen; daar zijn ze bij Connections niet gemakkelijk in heb ik al begrepen.
Waar had je de prijzen in je eerdere overzicht vandaan? Dat lijkt goedkoper dan de offertes van Connections.
Wat het verschil tussen beide offertes betreft: kijk eens naar de ligging van de hotels en bekijk dan of je het prijsverschil er voor over hebt om zo hier en daar wat centraler te zitten. Ik zou voor Yosemite voor iets in El Portal gaan en niet Mariposa. De Lodge ligt nog beter, maar is wel duur.
Is de route nu definitief?
De Tioga Pass zal wel open zijn in september, maar zeker naar Mariposa is het een erg lange rijdag.
Marianne
Waar had je de prijzen in je eerdere overzicht vandaan? Dat lijkt goedkoper dan de offertes van Connections.
Wat het verschil tussen beide offertes betreft: kijk eens naar de ligging van de hotels en bekijk dan of je het prijsverschil er voor over hebt om zo hier en daar wat centraler te zitten. Ik zou voor Yosemite voor iets in El Portal gaan en niet Mariposa. De Lodge ligt nog beter, maar is wel duur.
Is de route nu definitief?
De Tioga Pass zal wel open zijn in september, maar zeker naar Mariposa is het een erg lange rijdag.
Marianne
Als we het hotel nemen in Mariposa, zijn we wel van plan om een stop te houden in Mammoth Lakes... Anders is het inderdaad veel te lang rijden. We nemen daarvoor dan 1 nacht weg bij San Francisco. Is het volgens jullie dan een betere route als we in Mammoth Lakes nog een stop houden? We kunnen immers geen dagen meer toevoegen, want onze vliegtickets zijn reeds geboekt.
Voor dergelijk prijsverschil maakt het ons eigenlijk niet uit dat we niet centraal in de parken overnachten. Zolang het maar niet TE ver rijden is, is dat geen enkel probleem voor ons...
Voor dergelijk prijsverschil maakt het ons eigenlijk niet uit dat we niet centraal in de parken overnachten. Zolang het maar niet TE ver rijden is, is dat geen enkel probleem voor ons...
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Heb even een overzicht gemaakt van de prijzen als je rechtstreeks zou boeken (tax incl). Mijn idee: boek de hotels gewoon zelf. Of boek een deel via connections en een deel zelf. Bijvoorbeeld aan de grand canyon: het voorstel van connections is echt superduur om dan nog niet eens in het park te zitten. Je vind zelf echt wel dingen goedkoper én vlakbij! Kijk eens op http://www.grandcanyonlodges.com/ daar vind je mogelijkheden vlakbij de rim die véél goedkoper zijn. Sommige hotels zijn precies volzet als je rechtstreeks wilt boeken. Die zou je bijvoorbeeld wél via connections kunnen boeken. Het eerste jaar hebben wij zo ook Bryce en Yosemite toch nog kunnen boeken via een reisbureau terwijl online niets meer vrij was.
Offerte 1:
30/08 1 nacht Phoenix Best Western Plus Innsuites, full breakfast (89.48$)
31/08 1 nacht Grand Canyon, Tusayan Canyon Plaza Resort (255.88$ - vind ik veel!)
01/09 2 nachten Page Lake Powell Resort (492.88$ - ook veel voor 2 nachten)
03/09 1 nacht Bryce Canyon Bryce View Lodge (is blijkbaar volzet als je rechtstreeks wilt boeken?)
04/09 1 nacht Springdale Majestic View Lodge (179.35$)
05/09 1 nacht Las Vegas Las Vegas Vdara (103.95$)
06/09 1 nacht Death Valley Furnace Creek Ranch Resort (179$ excl tax)
07/09 2 nachten Yosemite Yosemite Lodge at the Falls (is blijkbaar volzet als je rechtstreeks wilt boeken?)
09/09 3 nachten San Francisco Embassy Hotel (geen kamers beschikbaar?)
12/09 1 nacht Pismo Beach Sea Crest Resort Pismo Beach (159$)
13/09 2 nachten Los Angeles Angeleno Hotel (506.20$)
--> Dit zijn allemaal zeer mooie hotels precies, maar hoeft dit al die luxe te zijn? Alé, er zitten toch een paar hotels van meer dan 200$ per nacht bij.
Nu weet ik dat Page bijvoorbeeld duur kan zijn, maar voor de andere plaatsen kan je toch betere deals scoren denk ik. Volgens mij ga je met deze hotels rond de 2500$ uitkomen of ongeveer 1900€ voor 2 personen.
Offerte 1:
30/08 1 nacht Phoenix Best Western Plus Innsuites, full breakfast (89.48$)
31/08 1 nacht Grand Canyon, Tusayan Canyon Plaza Resort (255.88$ - vind ik veel!)
01/09 2 nachten Page Lake Powell Resort (492.88$ - ook veel voor 2 nachten)
03/09 1 nacht Bryce Canyon Bryce View Lodge (is blijkbaar volzet als je rechtstreeks wilt boeken?)
04/09 1 nacht Springdale Majestic View Lodge (179.35$)
05/09 1 nacht Las Vegas Las Vegas Vdara (103.95$)
06/09 1 nacht Death Valley Furnace Creek Ranch Resort (179$ excl tax)
07/09 2 nachten Yosemite Yosemite Lodge at the Falls (is blijkbaar volzet als je rechtstreeks wilt boeken?)
09/09 3 nachten San Francisco Embassy Hotel (geen kamers beschikbaar?)
12/09 1 nacht Pismo Beach Sea Crest Resort Pismo Beach (159$)
13/09 2 nachten Los Angeles Angeleno Hotel (506.20$)
--> Dit zijn allemaal zeer mooie hotels precies, maar hoeft dit al die luxe te zijn? Alé, er zitten toch een paar hotels van meer dan 200$ per nacht bij.

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- guido09
- Amerikafan
- Contacteer:
Probeer in Page de Days Inn & Suites te boeken.
Goede kritiek en een vriendelijkere prijs.
Wij betalen in mei voor 2p, 2 overnachtingen 168 euro.
Goede kritiek en een vriendelijkere prijs.
Wij betalen in mei voor 2p, 2 overnachtingen 168 euro.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Days Inn is inderdaad prima. Die 168 euro voor 2 nachten is niet duur, waar heb je dat geboekt?
Marianne
Marianne
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ook wat hoteltips van mij:
Phoenix: zoek iets vlakbij de luchthaven of iets in Scottsdale (Days Inn, Courtyard Old Town)
Grand Canyon: probeer aan de rim te overnachten! Dat gaat goedkoper zijn en je veel tijd besparen.
Page: de Days Inn is inderdaad een aanrader, maar meestal niet zo goedkoop
Springdale: probeer wat meer in het centrum van Springdale te zitten. Voor de prijs van de Majestic View Lodge kan je volgens mij ook de Desert Pearl Inn boeken.
Las Vegas: probeer gewoon een goede deal te vinden voor een goed hotel.
Voor de Wynn/Encore komen hier op het forum regelmatig promo's langs. En anders smartervegas ofzo in de gaten halen.
Phoenix: zoek iets vlakbij de luchthaven of iets in Scottsdale (Days Inn, Courtyard Old Town)
Grand Canyon: probeer aan de rim te overnachten! Dat gaat goedkoper zijn en je veel tijd besparen.
Page: de Days Inn is inderdaad een aanrader, maar meestal niet zo goedkoop
Springdale: probeer wat meer in het centrum van Springdale te zitten. Voor de prijs van de Majestic View Lodge kan je volgens mij ook de Desert Pearl Inn boeken.
Las Vegas: probeer gewoon een goede deal te vinden voor een goed hotel.

Onze reisverslagen:
- guido09
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik heb deze bij Hotels.com geboekt. Wij zijn daar begin mei, dus prijs zal ook van periode afhangen.Martin & Marianne schreef:De Days Inn is inderdaad prima. Die 168 euro voor 2 nachten is niet duur, waar heb je dat geboekt?
Marianne
Deze plus booking en expedia heb ik als meest gebruikte sites geraadpleegd voor al onze overnachtingen.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
ik heb in Page voor april de courtyard (van Marriott) geboekt voor rond de 100 dollar incl tax, dat is ook een vrij betaalbaar en normaal gezien mooi hotel.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 959 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 18 Reacties