Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hulp bij keuze hotels

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jemp
Amerika-ontdekker

Thanks Space Ace

Bericht door jemp »

We hebben de Orchid reeds geboekt op je aanraden. Ik kon uit je tekst echter niet afleiden dat het zo eenvoudig was om van daaruit met de metro naar Universal te gaan.
Ik zag echter een aanbieding vd Sheraton in Universal City voor 374 USD voor 4 inclusief 2 front of line-pasjes (samen goed voor 200 USD). Per saldo iets duurder dan de Orchid maar ik durf nogal eens mijn comfort te kopen...

Bedankt voor de verduidelijking.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Mijn post van 2 april.
SpaceAce schreef:Aangezien je aangaf (eerder in dit topic) Orchid Suites een goed hotel voor jullie is (dat is het ook -> spreek uit ervaring). Slaap je direct aan de Hollywood Boulevard en als je met de metro naar Universal gaat (scheelt je ook meteen parkeergeld bij Universal), loop je eerst over de Walk of Fame, naar het Chinese Theater. Hier maak je wat foto'tjes van de hand- en voetafdrukken en je loopt weer terug naar de metro. Dit alles duurt ongeveer een half uurtje.
Geeft niets jongen. Het was nog vroeg he 8) :wink:

(het enige verschil dat ik niet uit mijn eigen tekst kan opmaken is dat het maar één halte verder is :) ) Ach ja. Het is in ieder geval super makkelijk om van Orchid Suites met de metro naar Universal te gaan! :wink:
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer