Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
navigatie systeem aankopen via Walmart.com
Re: navigatie systeem aankopen via Walmart.com
Ik wil ook bij aankomst een navigatie kopen maar in de buurt waar wij zitten zit geen Walmart, wel een Target.
Iemand ervaring met de Target?
Zojuist weer een TomTom laten verschepen naar het hotel. $ 69,- voor een XL met lifetime maps. Via Amazon.com, gratis 1 dags bezorging met prime.
Wij vinden de Target een fijnere winkel dan de Wal Mart. Kwalitatief en de service is net wat hoger en over het algemeen zijn winkels wat netter. Ze hebben alleen niet dezelfde service als de Wal Mart met ship to store.Zenp schreef:Ik wil ook bij aankomst een navigatie kopen maar in de buurt waar wij zitten zit geen Walmart, wel een Target.
Kon inderdaad al niets vinden op de site van target over ship to store.
Wat irritant is aan de site van target is dat er best veel navigaties op staan maar dan staat er bij Online price. Van de 70 navigatiesystemen die er op de site staan hebben ze er maar 10 in de winkel.
Hoop dat ik daar een beetje goede navigatie voor een redelijke prijs kan vinden.
Wat irritant is aan de site van target is dat er best veel navigaties op staan maar dan staat er bij Online price. Van de 70 navigatiesystemen die er op de site staan hebben ze er maar 10 in de winkel.
Hoop dat ik daar een beetje goede navigatie voor een redelijke prijs kan vinden.
Best buy is ook een goede keuze
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Inderdaad, en die hebben ook veel ruimere keuze in de winkel dan Target & Walmart.6foot6 schreef:Best buy is ook een goede keuze
En ze matchen de prijs met een online-aanbieding van hun eigen website.
Ben zeer tevreden met de Garmin 50LM die we daar aangeschaft hebben.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 7499 Weergaves
-
Laatste bericht door Ervadi