Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuren bij usareizen.de of Eautohuur.nl?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Autohuren bij usareizen.de of Eautohuur.nl?

Bericht door Coyote »

bedeve schreef:Net zo goed als mijn stelling over de "zichtbaarheid" van de one way kosten bij brokers van tafel is geveegd.
Blijft er nog de stelling dat brokers geen invloed hebben op de one way kosten.
Ik ben het in dit geval ook niet met je eens.

Dropoff kosten zijn bijv. bij usareisen.de juist heel duidelijk aangegeven. Weet dan ook niet waar je jouw bewering op baseert. Dropoff kosten zijn dan toch duidelijk? Dat het niet bij iedere broker duidelijk zal zijn geloof ik graag maar je kunt niet stellen dat het bij alle brokers zo is.

Brokers hebben i.m.h.o. wel degelijk invloed daarop. Vandaar ook dat je verschillende prijzen bij ze ziet. Denk zelfs dat de brokers een grotere invloed op de prijs hebben dan wij verwachten. Via hen kunnen de verhuurbedrijven immers ook grotere markten aanspreken.

Zo weet ik van een aantal jaren geleden dat via Hotelplan bij een aantal one-way combinaties geen dropoff kosten werden berekend die je elders wel moest betalen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Autohuren bij usareizen.de of Eautohuur.nl?

Bericht door Njit »

USAReisen is een grote partij. Dit blijkt ook wel uit het feit dat ze zelf in principe een wederverkoper zijn voor een andere broker, FTI. Maar hun prijzen zijn lager dan je via FTI kunt boeken.

Ze hebben ook vaak betere voorwaarden voor Underage.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer