Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Happy Halloween!
-
Gast
Re: Happy Halloween!
Hier wat foto's. Jammer genoeg zijn veel mislukt, te veel bewogen/te donker.
Manlief met buurman ridder
Huizen van onze buren
Manlief met buurman ridder
Huizen van onze buren
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ziet er leuk uit allemaal! Ik vind het altijd zo'n leuke avond, jammer, dat het weer voorbij is
. Elke, de foodbanks zijn te groot voor dat snoep, maar ik heb het weleens weggebracht naar een opvanghuis voor vrouwen en kinderen en daar waren ze er erg blij mee. Meestal neemt Rick het mee naar zijn werk, daar komt het wel op
. Wij hebben gelukkig dit jaar niets over, dus het is alleen wat Saskia heeft opgehaald (nog heel wat, daar niet van).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Leuke foto's allemaal! Wij waren politieagent en boef voor een feestje afgelopen weekend. Gisteren niemand aan de deur gehad, maar dat hadden we ook niet verwacht (wonen in een appartementencomplex in het 'centrum'). Om toch maar wat van de Halloween sfeer te proeven hebben we wat rondgereden in wijken. Apart om te zien hoe sommige straten helemaal all out gingen qua versieringen, en een blok verder er bij niemand een versiering hing.
Haha, ik zie nu pas de foto van Popeye en Olive! Die is echt super bedacht
Ik vind jouw kostuum ook erg leuk petra, vooral dat nummerbord is lachen.
Heb helaas alle trick or treaters gemist doordat ik moest werken, maar ben zelf onbedoeld nog bij mijn buren langsgeweest. Die kwamen net terug van vakantie, dus ik kwam de post brengen en toen kreeg ik gelijk een grote kom vol snoep gepresenteerd. Zegt mijn buurman ook nog, "leuk zo'n verpleegkundige kostuum" (ik had mijn scrubs al aan)
@cincijansen, mooi hoor! Ik vind die heks in de boom erg leuk.
Ik kwam trouwens nog een leuke foto tegen, misschien iets voor volgend jaar?

Heb helaas alle trick or treaters gemist doordat ik moest werken, maar ben zelf onbedoeld nog bij mijn buren langsgeweest. Die kwamen net terug van vakantie, dus ik kwam de post brengen en toen kreeg ik gelijk een grote kom vol snoep gepresenteerd. Zegt mijn buurman ook nog, "leuk zo'n verpleegkundige kostuum" (ik had mijn scrubs al aan)
@cincijansen, mooi hoor! Ik vind die heks in de boom erg leuk.
Ik kwam trouwens nog een leuke foto tegen, misschien iets voor volgend jaar?

Wij hadden een feestje bij vrienden en zijn daar wezen "trick or treating" met de kids.
Zo zagen mijn kids er dit jaar uit
:

(door het raam is trouwens de sneeuw nog te zien)
Zo zagen mijn kids er dit jaar uit

(door het raam is trouwens de sneeuw nog te zien)
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
Ik was eens benieuwd... Hoe reageren jullie op kinderen die een hele hand snoep pakken terwijl je zelf zegt "You can grab ONE"?
Meeste kinderen waren Maandag braaf en pakten er 1, maar er was ook een middleschooler die gewoon een hand vol pakte, terwijl zijn kleine zusje er wel gewoon eentje pakte. Ik stond er zo van te kijken dat ik ff niet wist hoe te reageren.
Op zich vind ik het niet zo erg dat er meer snoep weg ging (heb nog steeds een bak vol staan), vond het gewoon een beetje onbeleefd dat het kind gewoon een hele hand vol meegreep en vervolgens geeneens danku of iets zei en ervandoor ging!
Meeste kinderen waren Maandag braaf en pakten er 1, maar er was ook een middleschooler die gewoon een hand vol pakte, terwijl zijn kleine zusje er wel gewoon eentje pakte. Ik stond er zo van te kijken dat ik ff niet wist hoe te reageren.
Op zich vind ik het niet zo erg dat er meer snoep weg ging (heb nog steeds een bak vol staan), vond het gewoon een beetje onbeleefd dat het kind gewoon een hele hand vol meegreep en vervolgens geeneens danku of iets zei en ervandoor ging!
A Dutch girl in Oregon!
Dutch in Oregon op Facebook!
Dutch in Oregon op Facebook!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij delen het snoep zelf uit en doen het in hun zak/tas/emmertje. Op die manier houden wij controle over hoeveel we geven. Er komen hier zoveel trick-or-treaters langs, dat we iedereen een of twee snoepjes geven.
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Kostuum van je dochtertje begrijp ik nog wel vrouw Antje op klompen.
Maar je zoontje heb je ook iets met Zuid-Duitsland. Een kleine beierse Sepple.
Maar je zoontje heb je ook iets met Zuid-Duitsland. Een kleine beierse Sepple.
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zo:Machteld schreef:Hoe reageren jullie op kinderen die een hele hand snoep pakken terwijl je zelf zegt "You can grab ONE"?

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgend jaar ook een mandje appels zetten, die kleine terugroepen, zeggen dat hij slechts 1 of 2 snoepjes mag nemen, maar dat je hem niet met honger naar huis wilt sturen, dus dat hij gerust een appel mag nemen. Of 5. 
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON