Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ongeluk met schuld in amerika

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Heleen72
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: ongeluk met schuld in amerika

Bericht door Heleen72 »

Je hebt natuurlijk gelijk, maar ik denk niet dat er heel veel mensen zijn die het hele contract bij de balie gaan lezen. Ik in ieder geval niet :oops: .
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Laatste paar keer kreeg ik geen contract, maar alleen een schermpje met 2 regels samenvatting(welke verzekeringen + extra opties) en dan op dat schermpje moet je tekenen.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Heleen72 schreef:Je hebt natuurlijk gelijk, maar ik denk niet dat er heel veel mensen zijn die het hele contract bij de balie gaan lezen. Ik in ieder geval niet :oops: .
Als je in Nederland al betaald hebt dan is het wel verstandig om te checken dat de Balance Due 0 dollar is. Tenzij je ter plaatse extra opties als Roadservice Plus wilt afnemen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Heleen72
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Heleen72 »

Uiteraard! Maar om nou het hele contract (en daar bedoel ik dus de kleine lettertjes mee) door te lezen als je graag wilt beginnen met je vakantie ;)
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Mee eens. Maar toch, het is jouw verantwoordelijkheid om een contract door te lezen. Niet de verantwoordelijkheid van de verhuurder.
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Het vervelende met zo'n verzekeringscontract is dat je alleen maar weet wat je hebt, maar nooit wat je niet hebt.

In uw thuisland weet je wel een beetje waar je op moet letten, maar op een ander continent zijn er andere valkuilen.

Overigens lees ik meestal enkel maar de samenvatting (waar je moet tekenen), maar het naslagwerk dat er stiekem ook nog bijhoort, heb ik nooit bekeken.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Wel jammer dat de TS zo weinig reageerd. Maar goed, die zal wel druk bezig zijn met de afhandeling..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Die onduidelijkheid met verzekeringen is voor ons afgelopen zomer de reden geweest dat we geen boot gehuurd hebben bij Lake Powell. Ik heb verschillende bedrijven gemaild maar kon nergens een duidelijk antwoord krijgen. Ook de reisverzekering zou in zo'n geval niks betalen.

Elly
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ik hoop voor TS dat die met een Amex kaart heeft betaald, bij veel versies heb je dan zo een verzekering erbij. Dit is laatst nog genoemd in een ander topic over autoverzekeringen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer