Ik zou toch kijken of je hier een overnachting kan plannen. Het is een redelijk eindje rijden naar de North Rim en je kunt er geweldige wandelingen maken vooral Cape Final Trail was er leuk. Daarna zijn er nog allerlei kortere wandelingen met prachtige uitzichtpunten met oa de rivier. Als je wil kamperen kun je of binnen het park kamperen maar dan moet je wel reserveren. Wij stonden net buiten het park op DeMotte in het National Forest. Mooie camping, ruime plekken voor maar $ 10,-.ivo80 schreef:4 sept: Kanab -> North Rim -> Page
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Ivo80: 22 dagen Utah, Nevada, Colorado vanuit Vegas
Re: Reis Ivo80: 22 dagen Utah, Nevada, Colorado vanuit Vegas
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
4 september was vorige week 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Dani voor de tips, na een goede nachtrust gehad te hebben, denken we toch hier in moab wqt langer te bpijven. Misschien een boottochtje of iets dergelijks doen. Dan kunnen we natuurlijk nog steeds azaiken en via bridges etc. Rijden.. later meer,!
Ps. Internet is beroerd hier, telkens als ik probeer te posten verdwijnt mijn verbinding, zodat ik steeds alles opnieuw in moet typen.. berichtjes worden hiereoor steeds kortel
Ps. Internet is beroerd hier, telkens als ik probeer te posten verdwijnt mijn verbinding, zodat ik steeds alles opnieuw in moet typen.. berichtjes worden hiereoor steeds kortel
ik zit lekker op te lettenthuul schreef:4 september was vorige week

2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
ach ja kan gebeuren.
Ivo: Moab is een prima plek om te blijven en je te vermaken, op wat voor manier dan ook. Veel plezier

Ivo: Moab is een prima plek om te blijven en je te vermaken, op wat voor manier dan ook. Veel plezier

-
- Amerika-ontdekker
Thuul, waar ligt little egypt precies, ik zie het niet op de ontdek amerika website. Misschien ben ik blind, ik internet vanaf mijn telefoon

DAt ligt aan de 95 tussen Hite en Hanksville, links van de weg. 6 miles ten noorden van de kruising met de UT276, North Wash/Eagle Creek sign moet je naar uitkijken. Het is dan ongeveer 1,5 mile verder. Er is een parkeerplaats.
http://climb-utah.com/Powell/littleegypt.htm
http://climb-utah.com/Powell/littleegypt.htm
-
- Amerika-ontdekker
Dank je! Kans wordt groot dat we er langs gaan. We zijn vandaag verhuisd jaar monticello.
veel plezier!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 2293 Weergaves
-
Laatste bericht door Tantelotje