Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Monument Valley - Sunset jeep tour

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
dafkapin
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Monument Valley - Sunset jeep tour

Bericht door dafkapin »

ik was toch blij dat ik een toer geboekt had, vanuit gouldings lodge

ik ging het mezelf niet zien doen hebben met de mitsubitshi, net omdat ik die auto niet genoeg ken

en he, als ik op vakantie ben en ik kan me laten rijden, waarom niet hé :mrgreen:

ik denk dat het gewoon afhankelijk is van jezelf, ben je een avontuurlijke chauffeur en doe je graag eens hobbeldebobbel?
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

Anderhalve week geleden hadden wij gereserveerd op Goulding´s Campground. De laatste tocht van hen was net vertrokken. Wij zijn naar de ingang gereden waar genoeg Indianen met hun busje klaarstonden. Wij kozen voor de tour van 2,5 uur. Wij hadden veel geluk met onze driver. Hij haatte zijn collega´s die er soms een complete show van maakten. Schreeuwen via de megafoon; keidhard rijden, driften door de bochten etc etc. Onze driver nam ons mee naar hele mooie plekjes waar hij soms op enige afstand van zijn collega´s heel interessant kon vertellen. Dit was precies wat wij zochten. Door onze vele vragen raakte hij steeds meer op dreef. Na 3.3/4 uur kwamen wij in het bijna donker weer op de parkeerplaats aan. Heel veel geleerd over het leven van de Indianen; een prachtige zonsondergang rijker. Het was ons de USD 85 pp dubbel en dwars waard!
Jan Gijs
felice
Amerika-ontdekker

Bericht door felice »

Los van het autorijden:
Wij hebben in juli een prive tour geboekt bij Sacred Monument Tours. Onze gids was Redmostache. Die kunnen we ook absoluut aanraden.
Wij hebben daaraan hele goede en bijzondere herinneringen vooral ook door de verhalen die hij ons meegaf over zijn cultuur.

Voor ons ging het om de sunrise. Was wel echt een vroegertje. Kwart voor zes werden we opgehaald bij de camping (wij hadden een cabin).
Realiseerden ons letterlijk nog net te elfder ure dat we een tijdverschil hadden en dus feitelijk een uurtje korter.
Was een ERRUG kort nachtje.... :wink: Dat is inderdaad wel iets om even in de gaten te houden.
Maar de tour was alleszins de moeite waard.
Wat ik begrepen heb, is dat het bij sunset nog wel eens winderig (en dus zanderig) wil zijn.

Boeken:
Wij hebben gewoon de avond ervoor de winkeltjes op het kruispunt naar het park resp hotel/camping bezocht.
Die willen zo'n beetje allemaal wel een tour aan je verkopen.
Bij Gouldings zelf (voor ons de camping dus) is het wel zo'n beetje het goedkoopste, was onze indruk.
Maar als je speciale wensen hebt qua tijd of qua auto of medereizigers valt bij de andere winkeltjes genoeg te kiezen.
En over de prijs valt soms ook nog wel te praten.
Freti
Amerika-ontdekker

Bericht door Freti »

Thx voor alle reacties!
Ik kan niet zeggen dat het mijn keuze makkelijker gemaakt heeft :wink: .
Misschien best gewoon de dag zelf afwachten...als we zin hebben rijden we de tour zelf, zijn we het rijden een beetje beu en is er nog mogelijkheid voor een tour te boeken, dan zoeken we ter plekke één of andere organisatie.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer