Mijn man is trots op je...OscarG schreef:
, ik heb gister mijn Friesland sticker achter op de bumper geplakt!
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
What are the odds
Re: What are the odds
Echtgenoot heeft de Flevoland vogel op zijn Titan, opgestuurd gekregen van een forum lid. Voor afgelopen vaderdag hebben we een nederlandse keneteken plaat voor hem laten maken, met zijn destijds amerikaans-nederlands nummer (GN) erop. Helaas paste het niet op de Titan, wel op de Maxima, dus nu rijd de Maxima rond met een nederlandse kentekenplaat aan de voorkant en een NL-sticker op de achterkant.
Af en toe seinen andere weggebruikers als we aan het rijden zijn, die herkennen de kentekenplaat waarschijnlijk.
Af en toe seinen andere weggebruikers als we aan het rijden zijn, die herkennen de kentekenplaat waarschijnlijk.
- DixieChick
- Amerika-expert
Ik heb ook een sticker achterop. We hebben ook nog een NL nummerplaat, maar die hangt in de garage, omdat manlief er van overtuigd is je geen nummerbord voor op mag als deze niet bij je auto hoort (ik vind het wel best...). Soms heb je hele grappige situaties door de sticker. Vorige week reed ik naar huis over de interstate, hoor ik in een keer getoeter naast me. Dus ik kijk geirriteerd om, zit daar een man in een auto naar me te zwaaien, en houdt een papier omhoog met daarop, "Jij ook NL?". Kijk, dat vond ik nou dus enorm grappig. En toen hij verder reed zag ik inderdaad ook een NL sticker achterop zijn auto.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Rick en ik hebben allebei NL stickers op onze auto's en de van heeft natuurlijk ook een heel Nederlands nummerbord: DRAAKJE. Er wonen nogal wat Nederlanders in dit gebied, dus het komt zeer regelmatig voor, dat iemand toetert of zwaait. Ik heb ook weleens briefjes onder mijn ruitenwissers gekregen, gewoon met "Hoi van een mede-Nederlander". Leuk!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien dat ik toch ook maar eens een NL sticker moet zien te regelen (of net zo'n magneet als mijn vrouw heeft) want de Limburgse vlag wordt maar weinig herkend.
Op mijn vorige auto had ik een kentekenplaat houder met "It ain't much if it ain't Dutch" maar dat vond ik bij deze niet meer passen...
Op mijn vorige auto had ik een kentekenplaat houder met "It ain't much if it ain't Dutch" maar dat vond ik bij deze niet meer passen...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Heeft Anna dat magneetje toen niet van ons gekregen? Ik heb er pas nog naar gezocht, maar kon ze niet meer vinden. Had je er met alle liefde nog een nagestuurd.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Yep, dat was inderdaad van jullie! Ik heb mijn ouders ook al laten zoeken maar die hebben er helaas ook geen meer gevonden...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat er in Nederland in een toeristisch winkeltje wel een Nederlandse-vlag-magneet te vinden zijn die soepel is. Amsterdam of Volendam eens proberen, daar hebben ze dat soort dingen..
Derk
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
---Mark Twain
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mijn ouders hebben in ieder geval al in Maastricht en in Valkenburg naar zulke magneetjes gezocht, toch ook wel toeristische trekpleisters met heel wat kitsch - ik bedoel, souvenirwinkeltjes...
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedoel je de NL vlag in stickerformaat, die er ook uit ziet als een sticker maar in werkelijkheid een magneet is? Ik wil nog wel eens in A'dam rondkijken in die kitchwinkeltjes als ik er weer eens ben.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, het is een rechthoekige donkerblauwe dunne magneet met de Europese sterrencirkel, NL in wit in het midden daarvan, en met kleine Nederlandse vlagjes ernaast. Dat, of een ouderwetse ovale witte NL magneet... deze:

De stickers daarvan vind je overal wel, alleen in magneetvorm zijn ze nauwelijks of niet te vinden...

De stickers daarvan vind je overal wel, alleen in magneetvorm zijn ze nauwelijks of niet te vinden...
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als ik er één tegen kom stuur ik 'm op!
Derk
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
---Mark Twain
---Mark Twain
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Of zelf een maken, heb ik gedaan met de AAforumsticker, gewoon een rol magneetband halen bij de Walmart daar een paar strookjes van knippen en daar de sticker opplakken.
Was bedoeld om achterop de camper te doen maar die zijn van kunststof
dus blijf hij niet zitten. 
Was bedoeld om achterop de camper te doen maar die zijn van kunststof
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Die magneetplaatjes kocht ik toen voor een prikkie bij De Wit in Schijndel, maar daar kon ik ze dus onlangs niet meer vinden.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Als iemand er een vindt, houd ik me ook aanbevolen! Al zoekend vond ik alleen deze site, leuke magneten, maar geen echte officiele NL magneet.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zal het in mijn achterhoofd houden als ik weer eens in A'dam ben en de souvenirwinkeltjes in de gaten houden voor jullie. Als ik ze vind, zal ik ze voor jullie kopen en opsturen!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Dank je, Jacqueline!
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad, dank je wel, Jacqueline! 
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Ok, met het gevaar om de partypooper genoemd te worden....
Maar..... jullie weten wel dat sommige van die magneten "ernstige" roestplekken kunnen geven op den duur he?
Is eigenlijk nog erger dan een sticker
http://www.wisn.com/automotive/3992205/detail.html
Maar..... jullie weten wel dat sommige van die magneten "ernstige" roestplekken kunnen geven op den duur he?
Is eigenlijk nog erger dan een sticker
http://www.wisn.com/automotive/3992205/detail.html
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Roest hoef je je hier in Denver geen zorgen over te maken... 
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog