Bij het gold pakket zag ik oa deze voorwaarden staan :
You may be held responsible for damage to or loss of tyres, windscreens, glass and undercarriage. Please check with the car rental agent on arrival. --> Is dat normaal niet inbegrepen bij de meeste verhuurbedrijven???
Die reviews klonken wel niet lovend
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
Dat is een vrij normale uitzondering, normaal gesproken ben je ook voor die dingen gewoon verzekerd, maar ga je ergens rijden waar het niet toegestaan is (zoals bv. een dirtroad), dan kan je aansparkelijk gesteld worden voor deze dingen.
Mijn man kwam dit jaar in een tornado terecht met enorme hagelstenen, de hele auto was van voor tot achter gedeukt en de voorruit was gescheurd, in Salt Lake City is de voorruit vervangen en van de deuken is verder helemaal niets gezegt, alles inclusief ruit was gewoon verzekerd.(auto was gehuurd bij Dollar)
Ik heb een reactie terug van Eautohuur. Ze zeggen de prijs niet te kunnen vinden. Ik heb ze een printscreen toe gestuurd, met alles erop, en toch konden ze het niet vinden. Dus: ze gaan niet onder de prijs zitten. Aan de ene kant niet heel erg, want ik zie net dat cartrawler nog eens 10 euro goedkoper is geworden...
Rene
1995: Ontario-Quebec-New York
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida
Vertrouwen jullie deze?
Ik las slechte reviews maar ja ze zijn wel 50 euro goedkoper dan Usareisen (als ik Goldpakket bij hen vergelijk met het super inclusive pakket).
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
Ik lees niet echt slechte recensies over hun hoor...maar ik ga denk ik wel voor eautohuur. misschien iets duurder, maar inmiddels ben ik daar wel vertrouwd mee, en ik weet dat t daar goed geregeld is.
Rene
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
Klinkt inderdaad niet erg goed nee....Ik had ook al geprobeerd contact te zoeken met Cartrawler ivm eventuele extra korting omdat wij 2 auto huren (mijn ouders vliegen met ons heen en terug). Maar contact krijgen met hun is haast onmogelijk en je moet inderdaad je auto vooruit betalen, en als je hem toch annuleert is het maar afwachten of je je geld terug krijgt...
Rene
Veel van de negatieve ervaringen die hier worden gemeld, gelden ook bij andere verhuurders. Zo betaal je je auto bij USA Reisen vaak ook meteen, of als je via een andere tussenpersoon boekt, of rechtstreeks, word je creditcard toch ook meteen belast.
Verder is het bij geen enkele verhuurder op voorhand bekend welke auto je meekrijgt, en bij veel tussenpersonen ook niet op voorhand bij welke maatschappij je huurt. Pas bij bevestiging van de boeking wordt dat vaak bekend gemaakt (eautohuur bijvoorbeeld). En om een exacte auto vast te leggen moet je bij veel verhuurders extra betalen.
Ik ben dus niet zo onder de indruk van de negatieve ervaringen, omdat die voor veel verhuurders gelden.
Maar, ik heb er ook nog nooit geboekt, mijn zwager en schoonzus wel (een auto in Italie). Zij hadden positieve ervaringen ermee. En: als je het niet vertrouwt, gewoon niet boeken dus.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty" Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
brampo schreef:Vier weken voor vertrek pas betaald.
Ideaal!
Maar dat is wel persoonlijk! Ik vind het namelijk fijn om alles meteen te betalen "zodat ik er vanaf ben" en me niet meer om die kosten hoef te bekommeren.
Ik heb net bericht gekregen van de Price Watch Team.
Zij kunnen helaas geen vergelijking in prijs meer doen met de auto die u zag bij Cartrawler.
De auto die u gezien had bij hun, is niet meer beschikbaar op hun systeem en daarom kunnen wij geen vergelijking doen. Wij hebben een huidige prijs nodig daarvoor. Wij kunnen niet een vergelijking maken met een oude prijs van hun en een nieuwe prijs van ons.
U kan contact opnemen met onze reserveringsteam als u prijzen en opties wilt bespreken.
Met vriendelijke groeten,
Rachel van Rooij
eAutohuur
Operations Team
Ik heb gereageerd met een nieuwe prijs.
Geachte mevrouw,
Ik heb de site nogmaals bekeken en kom op een prijs van 510 euro uit.
Graag verneem ik van u de concurerende prijs van Eautohuur.
Het gaat nog steeds om de volgende data en type auto:
Pick Up Las Vegas - Airport
Address: Las Vegas - Airport
Date: Sunday 12 June, 2011, 18:00
Drop Off las vegas - airport
Address: las vegas - airport
Date: Friday 1 July, 2011, 10:00
Vind jij een Medium SUV dan op eautohuur? Ik namelijk niet
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
Jawel die kun je wel vinden alleen staat er SUV bij.
De Jeep Liberty is een mid size SUV.
Zij noemen het SUV maar aan de voorbeelden kun je zien of het SUV of mid size SUV is.
Op eautohuur vind ik de SUV type Saturn Vue... Is dat dan geen klasse hoger dan de midsize SUV op Usareisen?
Als ik die selecteer op eautohuur en ik klik brandstof + extra bestuurder aan kom ik voor 3 weken op een prijs van 938 euro.
Een groot verschil met de 687 euro bij Usareisen!!!!
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
Wat is eigenlijk het verschil tussen het inclusive en het gold pakket. zo op het eerste gezicht kan ik geen verschillen ontdekken. Ook in de rate details kan ik zo gauw geen schokkende zaken ontdekken maar in mijn geval scheelt het voor de huur van 24 dagen toch bijna 130 euro.
Inclusive No Excess
collision damage waiver (cdw) no excess Included in Rate
third party liability protection (tp) Included in Rate
theft waiver (tw) Included in Rate
tax Included in Rate
airport fee Included in Rate
unlimited mileage Included in Rate
breakdown assistance Included in Rate
Gold
collision damage waiver (cdw) no excess Included in Rate
third party liability protection (tp) Included in Rate
theft waiver (tw) Included in Rate
tax Included in Rate
airport fee Included in Rate
unlimited mileage Included in Rate
breakdown assistance Included in Rate
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.