Klopt, de site geeft 1 slideout aan maar uit ervaring weet ik dat je een Jamboree van Fleedwood meekrijgt en die heeft 2 slideouts, we zijn daar al een keer of drie mee op pad geweest.
Een 4x4 huren, wat moet je daar nu mee gaan doen daarginder. Applepies gaan rijden naar het dorp of zo?
zag gelukkig binnen 48 uur dat ik een "n" vergeten was te typen. Dat heb ik wel vaker, ga toch maar minder typen geloof ik, al die dingen steeds langslopen binnen 48 uur .
Probeer voor 14:00 een plek vast te leggen, in het weekend voor 12:00 uur.
Het is een zeer geliefde campground, alle keren dat wij er geweest zijn was hij in de loop van de middag helemaal vol.
Yep, in 2007 waren we er half mei en toen rond 16.00 uur. Maar daar zou ik nu echt niet meer van uitgaan, dit jaar kwamen we er ook langs rond die tijd en was het echt vol.
thebruins schreef:Ok. Enig idee/ervaring of het druk is eind mei/begin juni? Ben er dan ook, en wil ook wel daar camperen i.p.v. bij Torrey.
Wij waren er dit jaar ook weer eind mei begin juni voor een paar dagen. 's Morgens liep de campground bijna leeg en vertrok iedereen dus weer, maar aan het eind van de middag was die weer helemaal vol. 's Avonds als het donker was en er kwamen dan nog mensen een plekje zoeken op de campground, dan werden de invalideplaatsen vrijgegeven voor die mensen.
Hou ook rekening met Memorial Day Weekend. Gedurende dit weekend staat Fruita (en ook de campgrounds in de andere parken) helemaal vol. Wil je dan nog gokken een plaatsje te krijgen, zul je echt al 's morgens moeten arriveren.
Ok, bedankt voor de info. Ziet er naar uit dat ik Memorial Day weekend mis en er rond 5-6-7 juni ben, dus dan blijft over dat ik moet zorgen op tijd in Fruita te zijn
Dat wordt weer een heel mooie trip, Rob en Annie! Super dat jullie er alweer 2 in het vooruitzicht hebben!
Wat tips betreft: ik verwijs jullie naar ons reisverslag uit 2004 voor het gebied van South Dakota en Wyoming bijvoorbeeld, maar of jullie daar echt nog veel aan hebben? Jullie hebben alles inmiddels al 3 keer gezien
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty" Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Corry schreef:Zo dat is weer fijn! Ziet er goed uit. Hebben jullie voor LV in November ook een camper of wordt dat een "andere" trip?
Dat wordt een ander tripje, we willen meerdere dagen in Las Vegas blijven, maar dan dagtrips maken.
Ook willen we nog een paar dagen naar Sprindale, voor ZIon en mischien Bryce met sneeuw op de hoodoos
Dat lijkt me prachtig Annie, in mei lagen er nog wat restanten sneeuw en dat was al mooi tussen het oranje. Maar die foto's met alles bedekt zijn toch wel het fraaist.
Annie/Rob, ik weet niet of jullie al wel eens een powwow hebben meegemaakt, maar misschien kunnen jullie als je in (de omgeving van) Yellowstone bent een zijuitstapje maken naar Cody. Omstreeks halverwege juni is daar altijd de powwow. Wij vonden dat zeer de moeite waard om te zien destijds.
Op de website van het Buffalo Bill Historical Center zie ik nog geen data voor het jaar 2011 staan. Even in de gaten houden, of ze een e-mail sturen of de data misschien al bekend zijn.
Als dit altijd rond de zelfde datum is dan kunnen we de route waarschijnlijk wel zo aanpassen om daar heen te gaan, lijkt ons heel mooi om dat mee te maken.
Dank je voor de tip.
Wij hebben echt een geweldig mooie dag gehad, bij de powwow. We wilden diezelfde dag eigenlijk ook nog naar het Buffalo Bill Museum, maar we konden gewoon niet weg komen bij de powwow. Prachtig al die kleurrijke kleding, de rituelen, de dansen. En die kleintjes in de traditionele kleding dat was heel vertederend. Rob en Annie, als jullie dit in jullie route in kunnen passen, echt doen hoor!!
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's. http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Voor zover ik weet vind de powwow altijd plaats in het derde weekend van juni. Ik kan helaas geen bevestiging vinden of dat in 2011 ook zo is, de link die ik had werkt niet meer. En op deze site: http://www.codywyomingnet.com/events/pl ... powwow.php lopen ze achter, daar staan nog de data van 2010 vermeld.
Als ik nog betere informatie tegenkom, dan laat ik dat hier wel even weten.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's. http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.