Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Monument Valley- Red Rock Casita

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Monument Valley- Red Rock Casita

Bericht door Tipsy_1 »

ik heb nog nooit problemen gehad met mijn credit card gegevens via mail door te geven (ik bedoel: nog geen misbruik)

overigens heb ik wel de ervaring met cc maatschappijen dat als iets je onterecht wordt aangerekend (heb ik al gehad met taxi's en huurwagens) je een dispute kan aantekenen. Ik heb bij in alle gevallen mijn geld altijd heel makkelijk terug gehad...
Sradi
Amerika-newbie

Bericht door Sradi »

even dit topic omhoog halen,

heeft iemand nu al in zo'n Red Rock Casita overnacht? Ben aan het kijken voor een overnachting in MV en vraag me toch af wa het verschil nu is met een gewone cabin

thx!
elninjoo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door elninjoo »

Heb je 't Viewhotel al overwogen? Als je het perfecte uitzicht wil hebben over de mittens zit je best daar. Ook erg comfortabele kamers!
gleuknie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Wij hebben er in september vorig jaar overnacht. Ik zal wel eventjes wat foto's plaatsen.:
IMG_3146.JPG
IMG_3147.JPG
IMG_3148.JPG
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
gleuknie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

IMG_3149.JPG
IMG_3150.JPG
IMG_3151.JPG
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
gleuknie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Het was heel groot van binnen en in mijn enthousiasme heb ik dus vele foto's gemaakt. Onze enthousiasme verdween helaas toen we ons deken van het bed eraf trokken. Er zaten vieze vlekken in ons bed en we hebben dus ons beddegoed laten vervangen. Ik wou ook niet weten wat voor vlekken het waren.
IMG_3175.JPG
Daarna vond ik meer dan 20 haren in de badkamer. Ook niet om vrolijk van te worden.
Om het verhaal vrolijk af te sluiten. Het uitzicht vanaf de Casita was wel prachtig.:
IMG_3141.JPG
Groetjes René

Smedts
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Smedts »

Wij hebben het Monument Valley House geboekt in Gouldings, iemand daar ervaringen of foto's van want kan niet onmiddelijk iets vinden op het net.
2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 29
Contacteer:

Bericht door lyan »

Op lalasreisen staat naast de foto
Gouldings Casita heissen die Häuser, die ohne Blick aufs Monument Valley, dafür aber recht groß sind.
Hier das Wohnzimmer

Je kijkt dus niet op MV, zullen dat die huisjes zijn die voor de campground staan?
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Weet iemand of er in de cabins beddengoed aanwezig is, lakens, kussens etc.
Valerie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Valerie »

In de cabins is dat inderdaad allemaal aanwezig... Nu ik de foto's van de red rock casita zie, had ik die misschien wel liever gehad.... Ik vond de cabins goedkoop en basic maar toch niet echt proper, héél dunne matrassen en niet goed donker te maken... Wij maakten een constructie met handdoeken :)
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Die 'gewone' cabins op de campground hebben alledrie zicht op Monument Valley. Ze zijn inderdaad heel basic, maar ach, voor die ene nacht dat je er slaapt... wij vonden het geweldig. Misschien is niet goed kunnen verduisteren trouwens in dit geval juist een voordeel. Ben je 's ochtends zeker vroeg genoeg wakker om die prachtige zonsopgang mee te maken!
s_janssen
Amerika-ontdekker

Bericht door s_janssen »

Wij gaan ook naar MV. Dus bedankt voor deze tips, we gaan de accomodatie eens bekijken.

Wat betreft je creditcard via de mail: in tegenstelling tot een betaling via een website met https is mail niet ge-encrypteerd / versleuteld. Niet echt safe dus.
Dus of telefonisch doorgeven.
Een andere optie: ik mail mijn CC nummer in twee mailtjes. De eerste 8 cijfers in een mail, de tweede reeks van 8 cijfers in een volgende mail.
Ook niet 100% veilig, maar je maakt kopieren/aflezen weer wat moeilijker.
s janssen
Purga
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Purga »

Smedts schreef:Wij hebben het Monument Valley House geboekt in Gouldings, iemand daar ervaringen of foto's van want kan niet onmiddelijk iets vinden op het net.
Heb net dezelfde vraag, er is nergens een foto te vinden.
Iemand?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer