Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis deeyore: New England

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
deeyore
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis deeyore: New England

Bericht door deeyore »

Vermonster schreef:Ziet er naar uit dat je met dit schema, constant aan het rennen en vliegen en op je horloge aan het kijken bent.
Ik heb hierboven weer een nieuwe poging gedaan, we zijn nu langer op 1 plek, vooral in het begin.

Vermonster schreef:Mt. Washington is very cool, Overweeg ook de cog train ! (thecog.com )
Leuke tip! Heb 'm in het lijstje erbij gezet!

Vermonster schreef:Ik woon in Vermont, kom gerust langs voor een koppie koffie of bier en een BBQ :)
Bedankt voor de uitnodiging! Wie weet, als we ergens nog een gaatje kunnen vinden in ons drukke schema :lol: Misschien een idee om je
hier voor te stellen?
Vermonster
Amerika-ontdekker

Re: Reis deeyore: New England

Bericht door Vermonster »

deeyore schreef:dag 1 Amsterdam- Boston

dag 2 Boston
• Freedom trail
• evt. whale watching
• Ghost&Gravestones Tour

dag 3 Boston
• bezoek Cambridge/Harvard Kan je je hier een hele dag vermaken?

dag 4 Boston -->Portland
• bezoek Salem
• bezoek Gloucester (evt. whale watching )
• bezoek Rockport, Newburyport, Kennebunkport welke plaats heeft jullie voorkeur?
Vergeet in Bosten niet naar Cheers te gaan.

Salem is really really really cool .... !! Om er het meeste uit te rkijgen zou ik wel eerst een beetje research over Salem doen op het internet. Er zijn hier veel betere ghost tours dan in Boston.
Laatst gewijzigd door markro op 12 mei 2010, 08:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote ingekort.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer