Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Madphil: mei 2010 SF-LV
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Madphil: mei 2010 SF-LV
En misschien een dag minder SF ten gunste van een overnachting in Bryce? Geet je ook voor Zion meer tijd.
Marianne
Marianne
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Reis Madphil: mei 2010 SF-LV
Bedankt voor de tips, maar we hebben bewust Bryce en Highway 1 eruit gelaten. Deze hebben we in 2007 gedaan, en waren er niet kapot van.
Zion vonden we wel geweldig, en ik heb er nog altijd spijt van dat we toen niet zijn gaan whale watchen in Monterey. Als we nog meer tijd hadden hadden we misschien een stuk Highway 1 erbij gedaan.
Hearst Castle daarentegen zijn we toen niet geweest...dus ik begin weer te twijfelen.
Hè! Jullie ook met je goeie tips!
(grapje natuurlijk, maar ik wil met de hotels aan de slag, en dan moet je route compleet zijn)
Zion vonden we wel geweldig, en ik heb er nog altijd spijt van dat we toen niet zijn gaan whale watchen in Monterey. Als we nog meer tijd hadden hadden we misschien een stuk Highway 1 erbij gedaan.
Hearst Castle daarentegen zijn we toen niet geweest...dus ik begin weer te twijfelen.
Hè! Jullie ook met je goeie tips!

(grapje natuurlijk, maar ik wil met de hotels aan de slag, en dan moet je route compleet zijn)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3124 Weergaves
-
Laatste bericht door Bravy
-
- 7 Reacties