gleuknie schreef:Bedankt voor de tip Paul.
Misschien is het dan toch beter om Bodie over te slaan, tenzij iemand zegt dat je dat zeker moet hebben gezien.
Ik kan trouwens bijna niet wachten voor het zover is, dat ik in Amerika ben.
21 augustus vertrek ik
Gleuknie, als je straks in het verre Amerika staat, denk dan niet dat je stalkers hebt, wij doen (bijna) dezelfde reis en stappen op dezelfde datum op het vliegtuig en ja ook wij hebben geboekt via Exit. Dit hebben wij twee keer eerder gedaan, een keer een rondreis door Florida en één keer alleen een start hotel, vliegreis en een auto. In beide gevallen hadden wij zeer goede ervaringen met exit, (ook toen we achteraf problemen hadden met de autoverhuurder (Dollar)) daarom hebben wij zonder al te veel te vergelijken gekozen voor de best of the west reis. Later pas dit forum ontdekt en ben erachter dat je inderdaad wel wat vast zit aan de reistijden en de route nu niet echt gelukkig gekozen is. Maar ach......... what's the problem, er zullen altijd zaken zijn die we niet zien of te weinig tijd voor zullen hebben, ook het meest verschrikkelijke "gat" heeft zijn charmes, het is maar waar je voor openstaat. En als we wat missen, gaan we bij leven en welzijn toch nog een keer. :dance: Autorijden, is in tegenstelling tot hier, vele malen rustiger, leuker en kunnen dit wij nu niet echt als een probleem zien (behalve bij de benzinepomp misschien). Ook wij genieten nu al, nog vijf maanden voor we de koffer mogen pakken. Zijn wij trouwens snel klaar mee, het hoog nodige gaat in de koffer, de rest haal ik daar wel.