Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe te reizen binnen Los Angeles
Re: Hoe te reizen binnen Los Angeles
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties!
We zullen met de huurauto gaan, en proberen bij de aangegeven parkeerplaatsen parkeren!
KUNNEN WE DAAR ALLES TE VOET DOEN?
Morgen ochtend vertrekken we, erg spannend! Eerst S.F.!
familie Derlagen
We zullen met de huurauto gaan, en proberen bij de aangegeven parkeerplaatsen parkeren!
KUNNEN WE DAAR ALLES TE VOET DOEN?
Morgen ochtend vertrekken we, erg spannend! Eerst S.F.!
familie Derlagen
Laatst gewijzigd door derlagen op 23 apr 2009, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Veel plezier!!!!!! :dance:
- Airmiles
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Gewoon met de auto als je die toch al hebt. OV is in L.A. niet zo best. Metro komt niet overal bijvoorbeeld.
Enige probleem is soms het parkeren. Bewaakte parkings zijn er genoeg, maar aan de prijs. Aan de straat kun je vaak voor een paar kwartjes twee uur parkeren (Hollywood, Venice Beach). Wel beetje slim zijn en niet lukraak de meute volgen naar de grote parkings. Als je ergens echt een hele dag verblijft is het natuurlijk wel aan te raden.
Enige probleem is soms het parkeren. Bewaakte parkings zijn er genoeg, maar aan de prijs. Aan de straat kun je vaak voor een paar kwartjes twee uur parkeren (Hollywood, Venice Beach). Wel beetje slim zijn en niet lukraak de meute volgen naar de grote parkings. Als je ergens echt een hele dag verblijft is het natuurlijk wel aan te raden.
hi bedankt ,
vroeg mij juist ook af hoe ik parking info kon vinden betreffende LA
vroeg mij juist ook af hoe ik parking info kon vinden betreffende LA
- Airmiles
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
De meeste parkings zijn van bedrijven/particulieren die alles in eigen beheer doen. Er is voor zover ik weet geen verzamelsite met alle parkings. Heb je ook niet nodig. Je rijdt naar de plek van bestemming en wordt helemaal doodgegooid met parkings. Soms staat er zo'n kerel aan de weg met een felkleurig hesje aan die je meteen de garage of het terrein op laat rijden. Kijk uit. Eerst prijs checken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1919 Weergaves
-
Laatste bericht door EstherJ
-
- 18 Reacties