Wordt alleen zo futuristisch en eigenlijk ook een beetje eng vind ik.. doet me denken aan die film 'Fortress' brr :Shoustonwehaveaproblem schreef:In dat geval ben ik eigenlijk liever voor het chippen van personen. Gewoon een klein dingetje onder de huid aanbrengen waarin al je gegevens staan. Dat staat esthetisch gezien toch veel netter?ned in MO schreef:Is een greencard tattoo niet een optie? Liefst op het voorhoofd?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Green card altijd bij je hebben, wie doet dit ook echt?
Re: Green card altijd bij je hebben, wie doet dit ook echt?
-
Bennogr
- Amerika-expert
Maar denk eens aan de andere voordelen: geen kredietkaart meer op zak hoeven te hebben, je schurkt met je schouder tegen een paaltje in een winkel en je hebt betaald. Tol betalen op een autoweg gaat automatisch, de kosten van een kaartje voor de ondergrondse worden automatisch afgeschreven. En als je de weg kwijt bent, veeg je gewoon met je GPS of GSM over je schouder en je krijgt automatisch een kaartje hoe je weer thuis komt.
Of zou het handiger zijn om die chip in je hand te stoppen? Hoef je alleen maar te wuiven.
Of zou het handiger zijn om die chip in je hand te stoppen? Hoef je alleen maar te wuiven.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Dat zijn inderdaad wel voordelen en er zullen er nog wel meer zijn maar ja, ik ga me dan ook tegelijkertijd een beetje afvragen wat kwaadwillenden zouden kunnen doen... dat die chip uit je huid snijden lijkt me ook niet echt zo fijn idee :S
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 31 Reacties
- 22764 Weergaves
-
Laatste bericht door Adreamer
-
- 10 Reacties