Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Onderneming in VS
Re: Onderneming in VS
Kastelke -> daar ben ik me ook van bewust van. Waar het denk ik die amerikanen omgaat is dat je niet vast verblijft en ook weer terug gaat. Dus dat je kan aantonen dat je de nodige knaken hebt om die maanden daar te verblijven. Daarnaast hou ik dus me bedrijf en woonadres in Nederland zodat ik kan aantonen dat ik weer terug ga voor me bedrijf en om zaken in Nederland te regelen. Dit is hetzelfde wat ik binnenkort ga uitleggen bij het consulaat.
Bij deze wil ik iedereen alvast bedanken voor de reacties. Ik ben in een aantal dagen weer een heel stuk wijzer geworden op het gebied van de verschillende vista. Thanks!
Bij deze wil ik iedereen alvast bedanken voor de reacties. Ik ben in een aantal dagen weer een heel stuk wijzer geworden op het gebied van de verschillende vista. Thanks!