Topicstarter gaf in eerste instantie aan zelf een losse vlucht Amsterdam> Londen te willen boeken bij Easyjet, daar was mijn antwoord op geschrevenClint schreef:Dat hangt helemaal van de luchtvaartmaatschappij en je eigen trip af. Met BA mag ik gewoon op mijn eerste leg 2x 23kg mee, aangezien ze uitgaan van het principe: wat de meest riante toegestane regeling is (dus 2x 23kg op een vlucht van LHR naar de VS), geldt voor alle vluchten. Met Easyjet geldt dit natuurlijk niet, aangezien het niet 1 trip is.Rob schreef:Nadeel van de vlucht via Londen is dat je op het eerste en dus ook op het laatste stuk (Amsterdam>Londen V.V.) maar 20 kilo bagage mee mag nemen.
Virgin mag dan trouwens niet vanaf Amsterdam vliegen, maar ze zijn wel partners met o.a. BMI. Wellicht dat daar iets mee te regelen valt
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vliegtickets Vegas (augustus)
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: vliegtickets Vegas (augustus)
My bad. Naja wellicht dat iemand er wat aan heeft als ze net als ik een keer de post vluchtig doorlezen en schrikken dat ze minder bagage mogen meenemen 
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
Sumo Vince
- Amerika-ontdekker
zoals gezegd kies ik voor ba in combo met virgin dus het gewicht van koffers bij Easyjet is niet meer aan de orde.
Laatst gewijzigd door kastelke op 10 feb 2009, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: niet geschikte woorden verwijderd door moderator
Reden: niet geschikte woorden verwijderd door moderator
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Sorry, maar volgens mij proberen mensen je hier gewoon te helpen. Niet erg netjes uitgedrukt!dat geouwehoer
-
Sumo Vince
- Amerika-ontdekker
ja dat weet ik wel dat mensen mij helpen maar als ze niet lezen en maar blijven doorzanikken over het feit dat je bij Easyjet minder kilootjes mag meenemen dan zeg ik dat. Anders krijgen we nog 20 posts over kilo's, Easyjet en andere niet meer ter zake doende zaken. That''s all.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Op het moment dat ik schreef over de bagage bij Easyjet was dat nog steeds jou plan.Sumo Vince schreef:zoals gezegd kies ik voor ba in combo met virgin dus dat geouwehoer over het gewicht van koffers bij Easyjet is niet meer aan de orde.
Met dit antwoord van jou kant was dit mijn laatste advies op een vraag van jou.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 6932 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 14 Reacties