Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen Cruise America
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Ervaringen Cruise America
En wij hadden juist een heel goede ervaring. Hadden een gloednieuwe camper, werden prima geholpen aan de telefoon en waren onwijs snel weg bij CA zelf op dag van vertrek en aankomst. Zo zie je maar, je kan net pech hebben of geluk. Maar wel heel vervelend dat het niet soepel liep bij jullie!
We zijn er bijna! Maar nog niet helemaal.
- Nordschleife
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Afgelopen juni ook 3 weken rond gereden in een C-30 van CA, deze opgehaald in Denver.
De RV had iets van 30k op de teller staan en rammelde behoorlijk hier en daar.
Het raamrubber aan 1 kant was niet goed meer waardoor deze een hoop herrie maakte. Hier hadden we een puzzelboekje en wat stukken papier tussen gepropt, dit hielp wel aardig.
Ook viel bij 1 van de overheadkastjes een deurtje uit aan het einde van de vakantie. Hierop de servicedesk gebeld en deze zou even informeren en terugbellen.
Na een kwartiertje belde ze terug en zei dat we dit zo konden laten omdat we toch de volgende dag de camper weer gingen inleveren. Dus dat werd allemaal netjes afgehandeld.
Het ophalen en terugbrengen ging allemaal zeer fijn in Denver, ik had gelezen dat het ophalen lang kon duren maar we reden binnen 45 minuten van het terrein af. Bij het terugbrengen deden ze ook nergens moeilijk over. Ik heb verder geen vergelijk met andere verhuurders dus kan niet zeggen of ik het de meerprijs waard vind om ergens anders te huren.
De RV had iets van 30k op de teller staan en rammelde behoorlijk hier en daar.
Het raamrubber aan 1 kant was niet goed meer waardoor deze een hoop herrie maakte. Hier hadden we een puzzelboekje en wat stukken papier tussen gepropt, dit hielp wel aardig.
Ook viel bij 1 van de overheadkastjes een deurtje uit aan het einde van de vakantie. Hierop de servicedesk gebeld en deze zou even informeren en terugbellen.
Na een kwartiertje belde ze terug en zei dat we dit zo konden laten omdat we toch de volgende dag de camper weer gingen inleveren. Dus dat werd allemaal netjes afgehandeld.
Het ophalen en terugbrengen ging allemaal zeer fijn in Denver, ik had gelezen dat het ophalen lang kon duren maar we reden binnen 45 minuten van het terrein af. Bij het terugbrengen deden ze ook nergens moeilijk over. Ik heb verder geen vergelijk met andere verhuurders dus kan niet zeggen of ik het de meerprijs waard vind om ergens anders te huren.
Groeten Michael
Reisverslag ZW-USA 2014
Reisverslag ZW-USA 2014
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 21
We hebben in mei een 30ft camper gehuurd bij Cruise America in Chicago. Het was een wegbrenger naar Denver. Hagelnieuwe camper. Alles verliep bij het ophalen wat rommelig omdat de campers nog niet allemaal klaar waren. Maar zeer vriendelijk personeel. Onderweg één keer pech gehad met de afvoer van het toilet. Telefonisch contact verliep perfect en we werden uitstekend geholpen. Bij een camperbedrijf het euvel laten herstellen. Vlotte afhandeling en prima nacontrole van Cruise America. Maar het kan dus ook anders helaas.
Ik was wat huiverig voor onze vakantie na alle negatieve berichten over Cruise America maar wij zijn net thuis van een heerlijke vakantie en hebben het prima naar onze zin gehad met onze camper. 35.000 mijl op de teller, zag er goed uit, liep als een zonnetje en alles deed het zoals het hoorde. Ja, er trilde een schroefje los van het handdoekrekje, dat wel.
Wij zijn net een paar dagen terug, hadden een C25 van Cruise gehuurd voor 24 dagen. Ophalen in Las Vegas: duurde 2 uur voordat we de camper meekregen, omdat hij nog binnen moest komen toen we er al waren. Een oud barrel meegekregen, maar geen enkel (technisch) probleem onderweg. Ik was af en toe wel jaloers op al die mensen die in een nieuwe camper van Cruise rondreden.... Het terugbrengen in San Francisco verliep heel vlotjes. We hadden nog wat schade veroorzaakt aan de waterdop en de sierstrip achter, maar dat vonden ze bij Cruise geen probleem. In 2006 ook een camper bij Cruise gehuurd, toen de buitenspiegel eraf gereden, maar dat werd allemaal onderweg vervangen en ook daar werd niet moeilijk over gedaan.
Op zich ben ik dus wel tevreden, hoewel ik wel graag een iets nieuwer model had gehad.
Op zich ben ik dus wel tevreden, hoewel ik wel graag een iets nieuwer model had gehad.
Tijd voor een nieuwe ervaring met CA 
We haalden de camper half mei op in Denver. De dame die ons hielp, was nogal gehaast. Toen ze aanwees waar de thermostaat zich bevond en in rap tempo 'uitlegde' hoe deze werkte, voegde ze er meteen aan toe dat we deze toch niet nodig zouden hebben.
Ik lachte en wees haar op de sneeuw die de vorige dag nog was gevallen.
Afijn, 's avonds op eerste camping daalde de temperatuur tot nabij het vriespunt en kwamen we erachter dat de verwarming niet werkte - en ik vermoed dus dat de CA-dame dat allang heeft geweten.... Toen ik belde met CA kreeg ik twee opties: terug naar Denver voor een reparatie of een elektrisch kacheltje aanschaffen. Dat laatste maar gedaan, hoewel we dan alleen verwarming zouden hebben als we een hook-up plek hadden. Ach, we zijn verder niet bevroren ofzo, maar dikke truien waren geen overbodige luxe.
De camper zelf was een oud beestje, meer dan 50.000 op de teller en er ging tijdens de reis nogal eens iets (half) stuk: platen aan de binnenkant lieten los, raampjes rammelden, sluitmechanisme van een keukenkastje haperde en er brandde continu een motorlampje.
Verder kregen we niet eens een veger en blik ofzo mee, (dat zat bij RoadBear en Moturis gewoon bij de inventaris). Extra dekentje of extra handdoeken erbij ging ook niet zomaar, dan moest je een extra personal kit huren voor 55 dollar.
Ik moet zeggen: douche, toilet, watertanks en kooktoestel werkten perfect en het inleveren in Salt Lake City ging supersnel.
Voor mij is CA zeker geen eerste keus, maar ik denk dat we tot elkaar veroordeeld zijn aangezien geen andere verhuurder zoveel locaties heeft....

We haalden de camper half mei op in Denver. De dame die ons hielp, was nogal gehaast. Toen ze aanwees waar de thermostaat zich bevond en in rap tempo 'uitlegde' hoe deze werkte, voegde ze er meteen aan toe dat we deze toch niet nodig zouden hebben.
Ik lachte en wees haar op de sneeuw die de vorige dag nog was gevallen.
Afijn, 's avonds op eerste camping daalde de temperatuur tot nabij het vriespunt en kwamen we erachter dat de verwarming niet werkte - en ik vermoed dus dat de CA-dame dat allang heeft geweten.... Toen ik belde met CA kreeg ik twee opties: terug naar Denver voor een reparatie of een elektrisch kacheltje aanschaffen. Dat laatste maar gedaan, hoewel we dan alleen verwarming zouden hebben als we een hook-up plek hadden. Ach, we zijn verder niet bevroren ofzo, maar dikke truien waren geen overbodige luxe.
De camper zelf was een oud beestje, meer dan 50.000 op de teller en er ging tijdens de reis nogal eens iets (half) stuk: platen aan de binnenkant lieten los, raampjes rammelden, sluitmechanisme van een keukenkastje haperde en er brandde continu een motorlampje.
Verder kregen we niet eens een veger en blik ofzo mee, (dat zat bij RoadBear en Moturis gewoon bij de inventaris). Extra dekentje of extra handdoeken erbij ging ook niet zomaar, dan moest je een extra personal kit huren voor 55 dollar.
Ik moet zeggen: douche, toilet, watertanks en kooktoestel werkten perfect en het inleveren in Salt Lake City ging supersnel.
Voor mij is CA zeker geen eerste keus, maar ik denk dat we tot elkaar veroordeeld zijn aangezien geen andere verhuurder zoveel locaties heeft....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2129 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA
-
- 10 Reacties