Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Busdienst Nederland - Brussel

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Busdienst Nederland - Brussel

Bericht door jerbia »

Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
lonink
Amerika-ontdekker

Bericht door lonink »

hoe kom je eigenlijk aan die prijs? ik kijk vast met mijn neus want op de site kan ik geen prijs vinden...
37,50 is voor een retourtje hè?
Airmiles
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Airmiles »

Wat is dat toch tegenwoordig met die sites die geen prijzen vermelden. Als ik een hotelkamer wil reserveren en ik moet eerst mijn creditcardgegevens invullen voordat ik een prijs te zien krijg, haak ik meteen af. Zelfde bij deze site. Dit soort firma's mogen van mij meteen een faillissement aanvragen.
Als je als bedrijf betrouwbaar wilt overkomen, vermeld je duidelijk een prijs op je site.
lonink
Amerika-ontdekker

Bericht door lonink »

Ik heb hetzelfde hoor, kan me er soms mateloos aan irriteren.
Ik heb nog wel eens de neiging om met mijn neus te kijken maar op de site zelf kan ik de prijs gewoon niet vinden van die bus. Iemand schreef hier dat het 37,50 was maar ik weet niet of dat enkel of retour is....
Laatst gewijzigd door markro op 07 feb 2009, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Airmiles
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Airmiles »

Ik zie dat de toko inmiddels is opgekocht door airportexpress.nl Voor het lieve bedragje van 55 euro boek je een retourtje Brussel. Typisch van die bedrijven die flink willen cashen. Met de lpg-tank in mijn auto kan iemand mij voor dat bedrag ruim 3 keer halen én brengen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer