Ik heb nog voor 3 van de 4 vluchten een plaatsje kunnen vastleggen. Op de heenvlucht naar Washington (overstap naar LA) waren geen plaatsen meer beschikbaar.
Denk dat we toch best op tijd naar de luchthaven gaan dan. Zou niet willen dat we niet langs elkaar zitten ofzo Dat hadden we deze zomer namelijk aan de hand. Was gelukkig maar een korte vlucht van 2.5u, maar toch... plezant is anders.
Heb ook bij UA geboekt en ook de stoelen "vast"gezet maar op hun site staat dat er geen garantie is dat je je vast gezete stoel ook daadwerkelijk toegewezen krijgt , dat gebeurd pas bij het inchecken , wat dan ook thuis achter de pc kan 24 uur voor vertrek kan.
nou da's ook mooi, tijd geleden geboekt bij UA, zie ik vandaag een schedule change staan, de terugweg gaat nu niet meer via London, maar via Chicago, en kan dus ook geen stoelen vast leggen voor ORD-AMS. Heb United gebeld waarom ze zomaar de route omgooien en of ze toch nog even de stoelen willen vastleggen maar op vraag 1 weten ze geen antwoord en op vraag 2 zeggen ze dat dat voor hun ook niet gaat.
stijnec schreef:Heb United gebeld waarom ze zomaar de route omgooien...
Heb je met United in Nederland of Amerika gebeld? Vorig jaar kregen wij ook met een vluchtwijziging te maken. We kregen er zomaar een extra overstap bij op de terugweg. (LAX - DEN - LHR - AMS). Omdat op de site van United bij mijn 'itineraries' stond dat ik moest bellen om de vluchtwijziging te bevestigen heb ik gebeld naar het nummer in Amerika dat erbij stond. Met de medewerkster van United heb ik de wijziging doorgenomen en bevestigt en toen gaf zij zelf aan dat de terugvlucht er niet beter op geworden was. Ze bood toen aan om te kijken voor een andere vlucht en dat is gelukt. We vlogen toen weer zoals bij de boeking ook vermeld stond: LAX - LHR - AMS met ook nog eens betere vertrektijden.
Mijn ervaring is dat je met een Amerikaanse medewerker nog wel eens wat kunt regelen en dat ze voor mijn gevoel veel klantvriendelijker zijn.
Ik heb dit probleem ook. Wij vliegen op 13 juni van Amsterdam naar Washington en op 1 juli terug en ook ik kon geen stoelen meer vastleggen. Ik had mooie plaatsen en die heeft de computer allemaal door elkaar gegooid.
Ik heb contact gehad met UA en zij vertelden me of 24 uur van tevoren thuis in te checken om zodoende nog 6 stoelen (wij gaan met 6 personen) bij elkaar te krijgen of heel vroeg op Schiphol in te checken.
Zij hebben nu de stoelen geblokkeerd zodat je thuis niets meer kan doen.
heb het amerikaanse nummer gebeld. De dame was heel vriendelijk, maar kon helaas niks voor me doen....... op zich zijn de tijden wel gunstiger, vertrek is 2 uur eerder en aankomst is 4 uur eerder
Jammer dat het niet gelukt is. Misschien kun je 24 uur voordat je terugvliegt ergens het internet op en online inchecken en alsnog plaatsen vastleggen? Anders ruim op tijd aanwezig zijn op het vliegtveld voor goede zitplaatsen.
Je kunt bij United thuis online inchecken via deze link (NL-site) of deze link (US-site). Of het wat uitmaakt via welke weet ik niet, lijkt mij van niet, ze zien er hetzelfde uit.
Ik heb zelf nog geen ervaring met het online inchecken bij United overigens.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.