Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel Carter NYC

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Hotel Carter NYC

Bericht door Dento »

Girl_2004 schreef:Hoi Dent0 : dit was een citytrip alles inclusief, behalve de verzekering, met als eindtotaal € 2380.
Ah ok :D dan wordt het inderdaad lastig om de per nacht prijs te bepalen... :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Continuum
Amerika-ontdekker

Re: Hotel Carter NYC

Bericht door Continuum »

Het viel echt MEE!
Het ging niet vlekkeloos maar het viel mee.
Op de heenweg hadden we te maken met mist in London waardoor we onze connectie verloren (2 uur vertraging in Brussel) en pas de volgende dag weer verder konden. Dus ik gebeld naar het hotel of ze AUB onze kamer niet wilde weggeven. Was geen probleem volgens hun.
Komen we zondag avond aan ipv zaterdag avond krijgen we een familie kamer (klagen helpt niet, want ze zaten in de weekeinden toch echt vol), terwijl we toch 2x een twin room hadden bestel en met zijn 4-en met 1 douche en wc is gewoon niet handig, maar ala het was voor 1 nacht.
2 grote bedden (voor ons groot, voor amerikaan natuurlijk normaal) in een twin room kregen we dan de andere dag. We mochten gelukkig kiezen waar we wilden slapen en hebben daarom ook een redelijk goede kamer gekregen maar we hebben ook de mindere kamers gezien, helaas.
Het is best te doen, koop gewoon een paar nep crocs en ga daar mee in de douche staan (note: dit doe ik ook in een 5 sterren hotel, haat het douchen waar ik niet weet wat er eerder in heeft gestaan). We hadden een tv, met hout er omheen en geen zapper, lekker back to basics :P om de kamer wat op te vrolijken hadden ze het overgebleven tapijt op de muur geplakt, heel apart.
Dus ja, we schoon beddengoed en schone handdoeken als we er even om vroegen. Er werd goed schoon gemaakt, geen idee wat voor spul ze gebruiken maar het rook zoals een ziekenhuis.

Dus als je zoals ik niet veel hebt te besteden maar wil toch een eigen badkamer kun je hier best heen gaan. (Normaal ga ik zelf in een hostel, maar mijn moeder doe ik dat niet aan)

Wel een tip: als er iets mis is ga dan naar de 'jongere' garde die er rond loopt, die zijn veel redelijker dan de oudere personeel wat er rondloopt. De oudere garde heeft zelfs ons gedreigt om ons er uit te zetten omdat we maar blij moesten zijn met de familie kamer.

En ja, de bewakers vond ik stiekem wel eng, maar ik was ze wel blij om te zien toen ik om half drie thuis kwam.

Voor 7 nachten voor 1 twin kamer hebben we 546 euro neergelegd dus 78 euro per nacht.

En onze kamer nummer was 619 en 622, toch redelijk dichtbij *the crime scene*, net onze eigen law & order...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer