Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huis kopen in USA
Re: Huis kopen in USA
ik denk er eventueel aan samen met een vriendin een huis of appartement te kopen ergens in florida. Nu ja, is momenteel nog maar een gedacht, ik zou gewoon willen weten wat er allemaal bij komt kijken, waar je rekening mee moet houden, welke de prijzen zijn ( zo laag mogelijk maar toch kwaliteit)
Hoe doe je zoiets als Belgen die op papier niets met amerika te maken hebben ( of toch nog niet)?
Hoe doe je zoiets als Belgen die op papier niets met amerika te maken hebben ( of toch nog niet)?
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
@steffson
Goed uit je doppen kijken, goed je huiswerk maken en Je laten bijstaan door betrouwbare mensen.
Buiten de aankoopsom moet je rekening houden met ongeveer een $ 5.000 om het huis vrij op naam te hebben.
Reken op $ 15.000 per jaar om alle kosten te dekken die terug te verdienen zijn door verhuringen.
Ik raad je aan om te tippen op de stijging van de Dollar en de herstelling van de huisprijzen als je het als een belegging ziet.
Als je verdient aan de verhuring is het een bonus maar reken er niet op.
Als Belg kan je perfect een huis kopen maar hou er wel rekening mee dat de Fiscus het te weten komt
Zoals steeds, bezin eer ge begint maar ik heb er nog geen moment spijt van!!! :beerchug:
Goed uit je doppen kijken, goed je huiswerk maken en Je laten bijstaan door betrouwbare mensen.
Buiten de aankoopsom moet je rekening houden met ongeveer een $ 5.000 om het huis vrij op naam te hebben.
Reken op $ 15.000 per jaar om alle kosten te dekken die terug te verdienen zijn door verhuringen.
Ik raad je aan om te tippen op de stijging van de Dollar en de herstelling van de huisprijzen als je het als een belegging ziet.
Als je verdient aan de verhuring is het een bonus maar reken er niet op.
Als Belg kan je perfect een huis kopen maar hou er wel rekening mee dat de Fiscus het te weten komt
Zoals steeds, bezin eer ge begint maar ik heb er nog geen moment spijt van!!! :beerchug:
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
En realiseer je dat je niet zo vaak je maar wilt naar Amerika kan vliegen, louter omdat je daar een huis hebt. Een huis is geen visum.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2669 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-