@DixieChick, jullie hebben waarschijnlijk TriCare.....nothing can beat TriCare.....alleen voor Militairy and retired Miltairy(min. 20 years of service).
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verschillende soorten ziekenhuizen in Amerika
Re: Verschillende soorten ziekenhuizen in Amerika
@Petra, BCBS heeft in elke staat een eigen ziektekostenverzekering. Ik snap alleen nog steeds niet hoe wij bij Alabama terecht zijn gekomen
hubby werkt in Florida, hoofdbedrijf in Falls Church, VA, andere nevenvestiging in Forth Worth TX, nergens iets van Alabam te vinden....
@DixieChick, jullie hebben waarschijnlijk TriCare.....nothing can beat TriCare.....alleen voor Militairy and retired Miltairy(min. 20 years of service).
- DixieChick
- Amerika-expert
Tricare> yup...ik klaag ook echt niet. Maar soms schaam ik me wel..dan hoor ik hoe familie niet of slecht verzekerd zijn, en dan denk ik, sja, wat doen/hebben wij nou dat wij het wel makkelijk hebben met de verzekering..waarom kan dat nou niet voor iedereen?
Maar ja, dat is wel erg off-topic
Maar ja, dat is wel erg off-topic
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Inderdaad, erg off topic, maar ik ben ook altijd heel blij met onze verzekering. Wij hebben vrijwel nooit een "co pay" bij de medische verzekering en voor de rest zijn we verzekerd bij USAA, ook een militaire/regerings verzekering, en super goed. Ik ben in mijn jaren hier onverzekerd geweest en heb persoonlijk meegemaakt, hoe dokters en ziekenhuizen bereid zijn je tegemoet te komen (ik had heel wat medische hulp nodig vanwege mijn fibromyalgie destijds, nu is dat gelukkig wat minder). Maar het is toch het beste om goed verzekerd te zijn.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht