Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Monument valley de moeite waard zonder tour?
Re: Monument valley de moeite waard zonder tour?
Wij waren daar in juni 2007 met een huurauto waarmee we niet op onverharde wegen mochten, dus zijn niet verder gekomen dan het visitorcenter. Maar zelfs dat vond ik de moeite waard om een stukje om te rijden. Het is leuk om daar even te kijken en lekker foto's te maken. Het is erg mooi daar en ik vond het wel jammer dat we niet verder konden.
groetjes Teunie
groetjes Teunie
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij hebben ook een cabin gehuurd bij Gouldings, en zie dat er bij staat dat er een keuken inzit. Zou je hier zelf wat kunnen koken? En zo ja, zijn er dan ook iets van pannen? (lijkt me heerlijk om even een dagje niet uit eten te gaan, maar lekker zelf te freubelen, al is het maar een gebakken ei ofzo).
Welke datum zijn jullie er?gondelier schreef:Wij hebben ook een cabin gehuurd bij Gouldings, en zie dat er bij staat dat er een keuken inzit. Zou je hier zelf wat kunnen koken? En zo ja, zijn er dan ook iets van pannen? (lijkt me heerlijk om even een dagje niet uit eten te gaan, maar lekker zelf te freubelen, al is het maar een gebakken ei ofzo).
Wij 3 augustus
gr. marian
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Nee, wij pas de 13 Augustus
ok dan zal ik het schoon achterlaten :dance:gondelier schreef:Nee, wij pas de 13 Augustus
De kaartjes zijn te verkrijgen aan het begin van de onverharde weg, dit is op de parkeerplaats bij het Visitor Centre.M&M+D schreef:Weet iemand waar je het beste een tour met een indianenjeep kunt boeken en heb je hierin nog een keus?
Boothill Graveyard Tombstone:
He was right
We was wrong
But we strung him up
and now he's gone
He was right
We was wrong
But we strung him up
and now he's gone
Wij de 8e, nog een extra schoonmaakbeurt dusM&M+D schreef:ok dan zal ik het schoon achterlaten :dance:gondelier schreef:Nee, wij pas de 13 Augustus

John
weimar schreef:Wij de 8e, nog een extra schoonmaakbeurt dusM&M+D schreef: ok dan zal ik het schoon achterlaten :dance:![]()
John
Wat zal dat ding schooooon worden :dance:
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Heerlijk, hoef ik niets schoon te maken :dance:
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Is er iemand die er al geweest is?Zou je hier zelf wat kunnen koken? En zo ja, zijn er dan ook iets van pannen?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zijn er nog niet geweest, maar er is een keuken, en ook pannen etc. Zie de eerste review op TA: http://www.tripadvisor.com/ShowUserRevi ... _Utah.htmlgondelier schreef:Is er iemand die er al geweest is?Zou je hier zelf wat kunnen koken? En zo ja, zijn er dan ook iets van pannen?
Marianne
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij hebben in mei in een soort van pipowagen op de camping gestaan: als jullie die bedoelen als cabin. Ik ben er geweest met z'n tweetjes leuk, maar het is wel klein als je met meer bent. Een tweepersoonbed, een stapelbed en bovenin een soort lage zolder voor nog eens twee personen (???) Dan een klein keukentje met een magnetron, zover als ik me herinner geen kookplaatje met pannen. Dus je culinair uitleven zal toch op de bbq moeten of in een salade of toch die opgewarmde soep. Ik vind de camping wel helemaal het einde, de vorige keer [zomer] hebben we er met een tentje gestaan, daar was het nu een beetje te koud voor. Fijne vakantie!

'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Kun je trouwens in de omgeving van Gouldings boodschappen doen, of moeten we dat in Kayenta meenemen?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik heb ook campers zien terugdraaien, en zou het ook echt niet aanraden. Op zich was het allemaal wel best te doen, je mag alleen niet te snel rijden. Je hebt er idioten tussen die denken dat als de weg een paar meter beter is, dat ze dan 60 mph kunnen rijden. Het eerste stuk is inderdaad het slechtste, met toen wij er waren, een paar heel diepe putten. De beste stukken zijn waar die jeeps niet komen. We hebben ook 1 auto in panne zien staan.monster schreef:Deze 17 mijl rijden met een camper? Ik vind het persoonlijk wel wat gewaagd hoor...... Wij hebben deze route door MV in 2006 zelf gereden met een Taurus en dat was vaak al even heel goed passen en meten om niet door de kuilen te hoeven rijden. Wij hebben zelfs een personenauto zien staan die door de as gezakt was ( kuiltje over het hoofd gezien)......
Ik vond hem wel moeilijker dan Valley of the Gods wat daar ook in de buurt is (dat is een snelweg vergeleken met dit

We hadden overigens veel medelijden met de mensen in die jeeps/busjes, we waren er op een winderige dag en die waren serieus stof aan het happen.
het hangt veel af van de toestand van de weg of je met een camper kan. Toen wij in 2004 er waren, was de weg heel slecht, mijn man heeft toen met de Harley de weg gereden maar ik durfde niet mee want ik zag aan het geschommel van de auto's hoe slecht het was. We zijn toen in de namiddag die prive toer gaan doen. In 2006 was de weg veel beter en toen ben ik wel achterop de motor meegegaan tot aan de paarden.
groetjes
Rita
groetjes
Rita
Wij zijn hier ook geweest maar durfde het niet aan om met de camper de onverharde weg te rijden. De primitive campground is wel helemaal geweldig met een camper. Je kunt (als je op tijd bent) mooi aan de rand staan en genieten van het uitzicht om de rode bergen en natuurlijk de zonsondergang of zonsopgang. Vuurtje in de zelfgemaakte vuurkring en genieten maar. Zou er niet voor om rijden maar het was wel een mooie ervaring.
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
Een paar weken geleden met de 'gewone' huurauto de 17 mijl onverharde gravel road gedaan. Was te doen, maar er zaten toch een paar lastige stukken in en bij één stijle heuvel had ik toch de 'bibbers' of ik wel boven zou komen zonder problemen.
Eerlijk gezegd lijkt het mij niet de meest ideale route voor een camper; ik zou het in ieder geval niet doen.
Blijft over: toch naar het visitor center rijden en genieten van het uitzicht en/of als alternatief de Valley of the Gods rijden (is naar mijn idee wel te doen).
Eerlijk gezegd lijkt het mij niet de meest ideale route voor een camper; ik zou het in ieder geval niet doen.
Blijft over: toch naar het visitor center rijden en genieten van het uitzicht en/of als alternatief de Valley of the Gods rijden (is naar mijn idee wel te doen).
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikafan
Wij hebben de route 16 jaar geleden zonder problemen met de camper gereden. We zagen naderhand wel een camper die het toch niet aandurfde en weer terug ging. Dit jaar willen we eigenlijk een gedeelte fietsen met onze gehuurde mountainbikes. Heeft iemand enig idee of dit een beetje te doen is?
Groetjes, Diana
Groetjes, Diana
Volgens mij, gaan wij jullie tegenkomen. Wij zijn in ieder geval van 8 augustus tot en met 10 augustus ook op Marin Park in San Francisco!Wij hebben de route 16 jaar geleden zonder problemen met de camper gereden. We zagen naderhand wel een camper die het toch niet aandurfde en weer terug ging. Dit jaar willen we eigenlijk een gedeelte fietsen met onze gehuurde mountainbikes. Heeft iemand enig idee of dit een beetje te doen is?
Groetjes, Diana
Groetjes,
Edda
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3902 Weergaves
-