Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

LA, must see, most do ...

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Dikkie
Amerikakenner

Re: LA, must see, most do ...

Bericht door Dikkie »

Wij zitten in het Intercontinental Los Angeles Century City. Ik weet niet of je dan goed zit, maar ik dacht als ik toch alles met de auto moet doen maakt het niet zo heel veel uit. We nemen overigens de laatste nacht een hotel in Santa Monica of Venice aan het strand. Hoewel Intercontinental ook vrij dichtbij zit maar is wel eventjes rijden.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik kwam net deze site tegen, met tips, kaarten etc. Heb nog niet alles bekeken maar leek me wel nuttig: http://gocalifornia.about.com/od/calamenu/a/mistake.htm

Marianne
elsennout
Amerika-ontdekker

Bericht door elsennout »

Racerke schreef::shock: Wie kan me aan kaartjes helpen :?: :?:

Op deze site staan wandelingen beschreven in downtown LA. http://www.downtownlawalks.com
Echt een leuke site!
Voor elke wandeling is er een kaartje + (gratis!) een podcast die je kan downloaden.
Wij gaan zeker een wandeling uitproberen wanneer we er zijn over 6 weken...
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Bedankt voor die laatste sites!
Nu zie ik LA tenminste zitten ... !!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer