Hoe kom je er nu achter met welk toestel / airline je vliegt?
Wij gaan 22-09 met vluchtnummer KL6063 heen.. volgens mij ben ik al zo ver dat ik weet dat KL KLM is, maar we volgens mij niet met een KLM vliegtuig vliegen
Ik ben ook wel benieuwd wat de voorzieningen zijn op onze vlucht!
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
Als je het vluchtnummer via Google zoekt, vind je heel veel info. De KL6063 wordt uitgevoerd met een Airbus A330-200. Via http://www.seatguru.com kun je verdere informatie over de voorzieningen vinden in dit type vliegtuig. Jullie hebben iig wel personal entertainment op dit type.
Ik heb dat ook is uitgezocht en ben zelfs al zover dat met hulp van de maatschappij zelfs al de stoelen heb geregeld, heeft iemand een idee hoeveel films er gemiddeld worden getoond?, in ons "toestel" zijn gemeenschappelijke monitoren
hondake schreef:Ik heb dat ook is uitgezocht en ben zelfs al zover dat met hulp van de maatschappij zelfs al de stoelen heb geregeld, heeft iemand een idee hoeveel films er gemiddeld worden getoond?, in ons "toestel" zijn gemeenschappelijke monitoren
Oh wauw, thanx!! Scheelt weer entertainment wat je zelf mee moet nemen
En stoelen reserveren.. dat ik wil ook wel eens proberen.. onze vlucht duurt nog zo lang, dat zal nog wel niet kunnen Ook geboekt via reisbureau.. morgen maar eens bellen!
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.