Bedankt voor je tips, Ik ben er soms nog steeds wel een beetje kapot van, maar na bijna 3 maanden begin ik wel steeds wat meer te beseffen dat ze er niet meer is en kan er ook iets beter mee leven.Gymboree*Mommy schreef:Teneerste, gecondoleerd met de verlies van je moeder, ik stel me dat ontzettend moelig voor, maar je lijkt wel power te hebben, om je in de VS door te bijten.
Ik weet niet, bij de Airforce loop je toch een hoge risico, vroeger of later in een orloogsgebied terecht te komen, en omdat ik helaas ervaringen heb met iemand, die door orloog aan Post Traumatic Stress Disorder meer of minder stuk gegaan is (mijn ex), vind ik het altijd eng, als jongemannen zoals jij in het military willen gaan.
Maar dat is mijn persoonlijke ervaring, omdat ik met eigene ogen moest aankijken, hoe mijn ex met zijn orloogervaringen helemaal niet kon leven (hij was in de Bosnie-orloog) en deze ervaringen zijn leven heel negatief beinvloed hebben en nog steeds is hij niet bijgekomen ervan.
In ieder geval zal ik eerst voor het college gaan en ernaa voor het FBI, als dat je grote droom is.
Alleen maar mijn mening...
Ja dat zijn allemaal factoren die inderdaad een grote rol spelen. Voordelen zijn natuurlijk dat je goede ervaringen ermee krijgt en je talenten opbouwt. Maar aan de andere kant zitten er natuurlijk ook wel negatieve kanten aan, zoals de zware psychische druk als je eenmaal in een oorlog terecht komt. Ik moet het voor mezelf nog allemaal even overwegen.