Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
usareisen.de: prijzen beschikbaar + advies gevraagd
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik heb ook een vraag. Wij halen onze auto op in New Yersey en brengen deze weer terug in Miami. Nu kan ik deze bij USA reisen via National huren voor 802 euro (midsize SUV). Alleen kan ik hier niet lezen wat de drop off kosten zijn.
Via Alamo kost een Equinox mij 790 euro, ophalen in Manhattan (is dat handig) en afleveren in Miami.
Ook hier kan ik niet zien wat de bijkomende kosten zijn.
Wie kan mij hierin adviseren?
Via Alamo kost een Equinox mij 790 euro, ophalen in Manhattan (is dat handig) en afleveren in Miami.
-
jokaluma
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
ik heb zelf de fout ontdekt....ik had de midsize 2-turig die onder de equinox staat aangeklikt !jokaluma schreef:ik heb een fictieve boeking gedaan en deze uitgedraaid om vanavond aan mijn man te laten zien, echter zie ik dan bij 'fahrzeugkategorie"staan IC-midsize 2 turig. dat wil zeggen dat het een 2 deurs is. Is dit altijd zo bij equinox...lijkt mij wel wat onhandig met z'n 4 -en of valt dit mee?
karin
Ben nu nog 3 euro voordeliger uit hihihihihi 603 euro voor 23 dagen !
Wij gingen uit van zo'n 900 euro dus dat kan weer besteedt worden aan de overnachtingen of iets anders leuks aldaar !!!
karin
-
Vegasgirl
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dit zijn de voorwaarden bij National:Souraia schreef:Ik heb ook een vraag. Wij halen onze auto op in New Yersey en brengen deze weer terug in Miami. Nu kan ik deze bij USA reisen via National huren voor 802 euro (midsize SUV). Alleen kan ik hier niet lezen wat de drop off kosten zijn.
Informationen zu Einwegmieten
Bei National sind Einwegmieten zwischen den angegebenen Stationen der einzelnen US-Bundesstaaten und in allen Wagengruppen auf Anfrage möglich.
Die Höhe der Gebühr für eine Einwegmiete beträgt einheitlich US-$ 199 zzgl. lokaler Steuern und wird vor Ort entrichtet.
Keine Einweggebühren werden zwischen Stationen innerhalb der Bundesstaaten Florida und Kalifornien erhoben.
Mieten zwischen Stationen innerhalb einer Stadt (z.B. zwischen Stadt- und Flughafenstation) gelten nicht als Einwegmieten.
Bei den genannten Kosten für Einwegmieten handelt es sich um zur Zeit gültige Angaben, die sich im Laufe der Saison ohne Vorankündigung ändern können.
Dit zijn de voorwaarden bij Alamo
Gebühren:
Für alle anderen Einwegmieten ist bei Anmietung vor Ort abhängig von der Distanz zwischen Anmiet- und Abgabestation die folgende Gebühr zu bezahlen:
0 bis 200 Meilen Ü USD 99
201 bis 500 Meilen Ü USD 150
501 bis 1000 Meilen Ü USD 300
1001 und mehr Meilen Ü USD 500
Bei den genannten Kosten für Einwegmieten handelt es sich um zur Zeit gültige Angaben, die sich im Laufe der Saison ohne Vorankündigung ändern können. Alle vor Ort zu zahlenden Beträge verstehen sich zuzüglich der örtlichen Steuern.
En mocht dat nog onduidelijk zijn: gooi de tekst even door babelfish!
-
Vegasgirl
- Amerikakenner
- Contacteer:
Houden jullie er trouwens rekening mee dat op de site van usareisen.de de midsize en de equinox 2 aparte categorieen zijn, maar volgens Alamo niet.
Bij Alamo is de EQ een Midsize SUV:
Midsize SUV
4-Door/Automatic/Air
Chevrolet Equinox
Chevrolet Equinox
or similar
4 1 2 2
[Vehicle Features]
Maar bij usareisen.de moet je voor de categorie Midsize wel meer betalen dan voor de EQ. Dus altijd die categorie boeken, je kan ter plaatse altijd nog upgraden.
Wij hebben afgelopen zomer in deze auto gereden met 4 volwassenen, 2 grote hardschalige koffers en 3 grote sporttassen, dit was wel een standard SUV (Toyota 4runner).

Vaak is de ruimte in de auto nl nog niet eens het probleem, wel de
bagageruimte. Mocht het allemaal nou echt niet passen, dan zou ik pas upgraden.
Midsize SUV
4-Door/Automatic/Air
Chevrolet Equinox
Chevrolet Equinox
or similar
4 1 2 2
[Vehicle Features]
Maar bij usareisen.de moet je voor de categorie Midsize wel meer betalen dan voor de EQ. Dus altijd die categorie boeken, je kan ter plaatse altijd nog upgraden.
Wij hebben afgelopen zomer in deze auto gereden met 4 volwassenen, 2 grote hardschalige koffers en 3 grote sporttassen, dit was wel een standard SUV (Toyota 4runner).

-
Vegasgirl
- Amerikakenner
- Contacteer:
Graag gedaan! Het scheelt idd bij lange afstanden enorm veel, je kan de info trouwens vinden onderaan de pagina als je op het automerk hebt geklikt.Souraia schreef:Vegasgirl bedankt. In dit geval is National natuurlijk een betere optie voor ons. Scheelt in huur niet veel met Alamo, maar wel met drop off kosten.
http://www.usareisen.de/mietwagen/national/index_so.htm
-
jokaluma
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooie auto !! Mooie foto!!Vegasgirl schreef:Houden jullie er trouwens rekening mee dat op de site van usareisen.de de midsize en de equinox 2 aparte categorieen zijn, maar volgens Alamo niet.
Midsize SUV
4-Door/Automatic/Air
Chevrolet Equinox
Chevrolet Equinox
or similar
4 1 2 2
[Vehicle Features]
Dus deze auto is te vergelijken met een Equinox? Of is deze groter. Ik meen dan vnl de bagage ruimte. Wij zijn met 2 kinderen van dan 11 en 14 dus zit ruimte is het "probleem"" niet
karin
-
Reny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
OK, alles duidelijk.
Nu heb ik echter nog een vraag. Als ik de Equinox boek (afhalen in San Francisco) en hij is daar niet beschikbaar, krijg ik dan altijd een soort van SUV of loop ik het risico dat ik een klein lullig (
) midsize autotje krijg (no offence maar mijn man wordt daar niet blij van) ??
We reizen maar met z'n tweeën dus we hebben geen grote auto nodig maar willen wel graag een "hoge" auto, dus een SUV.
Wie weet het antwoord?
Thanks en groetjes,
Reny
Nu heb ik echter nog een vraag. Als ik de Equinox boek (afhalen in San Francisco) en hij is daar niet beschikbaar, krijg ik dan altijd een soort van SUV of loop ik het risico dat ik een klein lullig (
We reizen maar met z'n tweeën dus we hebben geen grote auto nodig maar willen wel graag een "hoge" auto, dus een SUV.
Wie weet het antwoord?
Thanks en groetjes,
Reny
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Reny,Reny schreef:Nu heb ik echter nog een vraag. Als ik de Equinox boek (afhalen in San Francisco) en hij is daar niet beschikbaar, krijg ik dan altijd een soort van SUV of loop ik het risico dat ik een klein lullig () midsize autotje krijg (no offence maar mijn man wordt daar niet blij van) ??
Als je een SUV huurt, krijg je ook een SUV mee. Ze zullen je dus niet afschepen met een auto uit een lagere klasse, sterker nog, is de door jou aangevraagde klasse niet beschikbaar, krijg je in de regel een auto uit een hogere klasse mee.
Roland
Laatst gewijzigd door Coyote op 16 nov 2007, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
OK, ik ben ook even aan het kijken voor de huurauto. We gaan van 2 juni tot en met 21 juni, van Salt Lake City naar Denver, en we willen een full size vierdeurs.
* Op USAreisen.de krijg ik bij National een aanbod van € 622,- , plus dan natuurlijk die one way rental-kosten van $ 199. Even omrekenen op de site van het GWK tegen de huidige koers en ik kom op € 750.
* Bij Alamo.nl krijg ik een auto voor € 714, plus $ 150 one way rental (via e-mail nagevraagd), dat maakt € 810.
* Zoek ik vervolgens op Usareisen.de bij Alamo, dan kom ik op € 592, als ik daar de one way rental bij optel dan kom ik op € 690!! Dat scheelt ruim € 100 met de 'officiële' Alamo-site.
Bij USAreisen.de krijg je nu vroegboekkorting; is het de moeite waard om op de gidsen van bv. Hotelplan te wachten om te kijken of dat nóg goedkoper kan, of mag ik hiermee in mijn handjes knijpen?
Waar ik nog wel een beetje (nou ja, best wel veel) mee zit: als ik op Mapquest kijk, liggen SLC en Denver airport 545 miles uit elkaar. En dát zou normaal bij Alamo $ 300 moeten kosten. Alamo zelf (de Nederlandse helpdesk) zegt echter dat het $ 150 is. Berekenen ze die afstand hemelsbreed ofzo? Ben zo bang dat ik dit boek, en dat ze dan straks ter plekke opeens $ 300 drop-off kosten willen vangen!!
* Op USAreisen.de krijg ik bij National een aanbod van € 622,- , plus dan natuurlijk die one way rental-kosten van $ 199. Even omrekenen op de site van het GWK tegen de huidige koers en ik kom op € 750.
* Bij Alamo.nl krijg ik een auto voor € 714, plus $ 150 one way rental (via e-mail nagevraagd), dat maakt € 810.
* Zoek ik vervolgens op Usareisen.de bij Alamo, dan kom ik op € 592, als ik daar de one way rental bij optel dan kom ik op € 690!! Dat scheelt ruim € 100 met de 'officiële' Alamo-site.
Bij USAreisen.de krijg je nu vroegboekkorting; is het de moeite waard om op de gidsen van bv. Hotelplan te wachten om te kijken of dat nóg goedkoper kan, of mag ik hiermee in mijn handjes knijpen?
Waar ik nog wel een beetje (nou ja, best wel veel) mee zit: als ik op Mapquest kijk, liggen SLC en Denver airport 545 miles uit elkaar. En dát zou normaal bij Alamo $ 300 moeten kosten. Alamo zelf (de Nederlandse helpdesk) zegt echter dat het $ 150 is. Berekenen ze die afstand hemelsbreed ofzo? Ben zo bang dat ik dit boek, en dat ze dan straks ter plekke opeens $ 300 drop-off kosten willen vangen!!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het staat me bij dat ze hemelsbreed meten, maar ik weet niet meer waar ik dat vandaan heb. Geen zorgen over Salt Lake city - Denver: de snelste route is dan wel 545 mijl, maar er is een kortere route van 498 mijl; ik neem aan dat je dan in een goedkoper tarief zit?GJ schreef: Waar ik nog wel een beetje (nou ja, best wel veel) mee zit: als ik op Mapquest kijk, liggen SLC en Denver airport 545 miles uit elkaar. En dát zou normaal bij Alamo $ 300 moeten kosten. Alamo zelf (de Nederlandse helpdesk) zegt echter dat het $ 150 is. Berekenen ze die afstand hemelsbreed ofzo? Ben zo bang dat ik dit boek, en dat ze dan straks ter plekke opeens $ 300 drop-off kosten willen vangen!!
Marianne
GJ, die vroegboekkorting geldt nog behoorlijk lang, als ik het goed gelezen heb tot 31 maart.
Rechtstreeks boeken bij Alamo is duurder dan via usareisen.de
Bij Alamo (usareisen) hebben ze wel een actie dat je geen dropoff kosten hoeft te betalen maar ik weet niet of dat ook over Utah gaat.
Ik weet wel dat het om Colorado, Californie en Nevada gaat, misschien een mailtje aan ze sturen hoe dat met Utah zit.
Rechtstreeks boeken bij Alamo is duurder dan via usareisen.de
Bij Alamo (usareisen) hebben ze wel een actie dat je geen dropoff kosten hoeft te betalen maar ik weet niet of dat ook over Utah gaat.
Ik weet wel dat het om Colorado, Californie en Nevada gaat, misschien een mailtje aan ze sturen hoe dat met Utah zit.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
-
Vegasgirl
- Amerikakenner
- Contacteer:
Thanks! Ik denk dat het er maar net aan ligt wat je eisen zijn. Wij hebben ter plekke gekeken welke auto we wilden, deze is standard size, eentje grote dan de midsize. Maar ook in de categorie zelf zat nog veel verschil, wij hebben ook meerdere auto's geopend en uiteindelijk voor deze gekozen.jokaluma schreef:Mooie auto !! Mooie foto!!Vegasgirl schreef:Houden jullie er trouwens rekening mee dat op de site van usareisen.de de midsize en de equinox 2 aparte categorieen zijn, maar volgens Alamo niet.
Midsize SUV
4-Door/Automatic/Air
Chevrolet Equinox
Chevrolet Equinox
or similar
4 1 2 2
[Vehicle Features]
Dus deze auto is te vergelijken met een Equinox? Of is deze groter. Ik meen dan vnl de bagage ruimte. Wij zijn met 2 kinderen van dan 11 en 14 dus zit ruimte is het "probleem"" niet
karin
Er zat alleen geen afdekking voor de kofferbak in, we hebben toen voor $4 bij de supermarkt een zwarten plaid gekocht en over de bagage heen gelegd.
Dit is trouwens de info voor de Rav4 en dit de info voor de 4Runner.
Kun je zelf misschien beter inschatten hoe of wat.
-
jokaluma
- Amerika-expert
- Contacteer:
bedankt wij weten genoeg !Vegasgirl schreef:Thanks! Ik denk dat het er maar net aan ligt wat je eisen zijn. Wij hebben ter plekke gekeken welke auto we wilden, deze is standard size, eentje grote dan de midsize. Maar ook in de categorie zelf zat nog veel verschil, wij hebben ook meerdere auto's geopend en uiteindelijk voor deze gekozen.jokaluma schreef: Mooie auto !! Mooie foto!!
karin
Er zat alleen geen afdekking voor de kofferbak in, we hebben toen voor $4 bij de supermarkt een zwarten plaid gekocht en over de bagage heen gelegd.
Dit is trouwens de info voor de Rav4 en dit de info voor de 4Runner.
Kun je zelf misschien beter inschatten hoe of wat.
Een dezer dagen gaan we de equinox boeken
karin
Vandaag in Los Angeles de huurauto opgehaald. Equinox hadden ze niet meer, zelfde klasse was de Rav 4 en de Liberty (die er ook niet meer was).
Hebben dus de Rav 4 mee genomen. Is vanbinnen ruim genoeg voor 4 volwassenen. Kofferbak was voor ons ook zeker voldoende. 2 grote koffers, wat tassen en 2 grote sporttassen.
Hebben dus de Rav 4 mee genomen. Is vanbinnen ruim genoeg voor 4 volwassenen. Kofferbak was voor ons ook zeker voldoende. 2 grote koffers, wat tassen en 2 grote sporttassen.

Heb voor de periode 22 mei t/m 14 juni een Equinox gehuurd(Florida).
Het kost € 551.-. Bij FTI zou het € 687.- zijn. Leuk dus!
Het kost € 551.-. Bij FTI zou het € 687.- zijn. Leuk dus!
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor zover ik weet heb je in de staat New York altijd een eigen risico (net als in Illinois) wat niet afgekocht kan worden. Dus als je je auto op Manhattan haalt zit je aan de regels van de staat gebonden.
Desalniettemin hebben wij destijds ook een auto opgehaald op Manhattan. Was heel apart om met de auto daar rond te rijden.
Desalniettemin hebben wij destijds ook een auto opgehaald op Manhattan. Was heel apart om met de auto daar rond te rijden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 1236 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 6 Reacties