Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hoe moelijk is dat?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
USA fan
Amerikafan

Bericht door USA fan »

maar als je suikerziekte hebt zou je zonder verder problemen daar kennen wonen?(dat heb ik zelf namelijk :shock: )
USA fan
Amerikafan

Bericht door USA fan »

maar als je suikerziekte hebt zou je zonder verder problemen daar kennen wonen?(dat heb ik zelf namelijk :shock: )
USA fan
Amerikafan

Bericht door USA fan »

olavski
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door olavski »

miss amerika schreef:Je moet ook never never nooit nooit nooit toe geven dat je ooit drugs heb gebruikt. Het roken van een jointje stelt hier eigenlijk niets voor....maar zeg je dat op de consulaat dan kun je nooit immigreren, en wordt je geweigerd voor een vakantie visum. Het is onduidelijk hoe lang ze je kunnen weigeren voor een vakantie visum - maar dat kunnen ze zeker! Dit is zelfs het geval als je nooit in contact ben geweest met de politie. Alleen al het toegeven aan...

En ik kan het weten...mijn man, een Nederlander, en ik ben Amerikaan, mag niet met mij mee. En mag zowiezo niet immigreren!!! :(
Hoe is dit afgelopen?

m.a.w. iedereen die ooit een jointje heeft gehad vroeger kan niet emigreren?
Dat zou wel erg raar zijn, dus vele Mensen die al geemigreerd zijn hebben dus gewoon gelogen op de vraag "Have you ever used drugs?" :mrgreen:
USA fan
Amerikafan

Bericht door USA fan »

sorry dat ik 3 keer hetzelfde bericht schreef maar hij reageerde niet dus drukte ik een paar keer vandaar
USA fan
Amerikafan

Bericht door USA fan »

ik denk niet dat 1 jointje veel uitmaakt
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer