Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alcatraz

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

bij ons deed ie best een beejte moeilijk en omdat je ook geen zin hebt om een scene te schoppen en het ook de moeite niet is om je er druk om te maken) zijn we toch maar netjes voor t doek gaan staan :)

Nog een Tip trouwens, die hier op t forum wel vaker genoemd wordt ook: de Warner Brothers Studio Tour was echt geweldig. Ze vertellen zoveel leuke dingen over hoe film gemaakt wordt en je komt op veel bekende sets. Het gaafste vondi k wel dat heel Central Perk uit Friends nog in tact is....dat is mijn favoriete serie dus ik heb daar heel wat foto's gemaakt
Ook het museum was leuk want er was 1 hele etage met props uit Harry Potter, zelfs al uit de film die pas in juli in de bioscoop komt. Ik weet nu dus al wat Dolores Umbridge aan zal hebben :D
Maar t was heel cool om bijv. de Sorting Hat van dichtbij te zien, en die dingen liggen niet eens achter glas.
Dus als je van films houdt, zeker doen die tour!
Cisca
Amerikakenner

Bericht door Cisca »

Ja de mensen die bij de rederij werken zijn echt verschrikkelijk. ze waren bij ons zo chagarijnig we kregen het gevoel nog net niet in de houding te moeten staan. Maar de amerikanen accepteren die houding over het algemeen wel was ons opgevallen.
Robinho24
Amerikafan

Re: alcatraz

Bericht door Robinho24 »

https://www.alcatrazcruises.com/SearchE ... 04-06-2008

Hier zijn de kaarten pas 3 maanden voor datum te koop.
Nu gaan wij in september, maar wil ik absoluut zeker zijn dat we Alcatraz kunnen bezoeken.

Ligt dat aan deze site en zijn ergens anders wel boekbaar?
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

op die site kan je ze inderdaad maar 90 dagen op voorhand boeken. ik had er zelf ook 2 nodig voor eind juni. had daarvoor de datum genoteerd vanaf wanneer ik ze kon boeken en heb dat vorige week dus eindelijk kunnen doen. ik denk niet dat die dingen zo snel zijn uitverkocht eigenlijk ;-) dus ik zou gewoon 90 dagen op voorhand ergens in je agenda een kruisje zetten en die dag de tickets boeken :D
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Robinho24 schreef:https://www.alcatrazcruises.com/SearchE ... 04-06-2008

Nee, ze zijn altijd pas 90 dagen van tevoren boekbaar, dus nog even geduld :lol:
Even goed de site in de gaten houden rond die tijd, maar je kan ze ook een mailtje sturen en dan krijg je bericht als ze vrijkomen.
Hebben wij vorig jaar ook gedaan en werkte perfect.
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Robinho24 schreef:https://www.alcatrazcruises.com/SearchE ... 04-06-2008

Hier zijn de kaarten pas 3 maanden voor datum te koop.
Nu gaan wij in september, maar wil ik absoluut zeker zijn dat we Alcatraz kunnen bezoeken.

Je moet gewoon de dag dat je wil gaan even in je agenda noteren.
Dan die dag 's ochtends even proberen, maar het is goed mogelijk dat het pas om 8u plaatselijke tijd (+-14u hier) lukt.
Als dat uur je niet lukt dan onmiddelijk wanneer je kan in de vooravond. Ik denk dat je wel safe zal zitten hoor. :wink:
Flowie
Amerika-ontdekker

Bericht door Flowie »

Hoi,

Ik heb ook een vraagje over de Alcatraz kaartjes. Ik heb 2 kaartjes (voor mijn vriend en mijzelf) geboekt op de naam van mijn vriend, is dat een probleem? (ikzelf heb een andere achternaam) Op de kaartjes staat namelijk die naam geprint.

Ik wil ook nog 2 kaartjes boeken voor vrienden van ons die daar tegelijk met ons zijn, maar nu vraag ik me af of dat wel kan.

Gr. Iris
sept 2007 5 dgn LV
april-mei 2008 23 dgn camperrondje LV - LV: LV - DV - SQ - YO - SF - GC - PG - ZI - LV
sept 2010 16 dgn camperrondje :PHX - SLC: PH - SD - PG - MV - MO - CR - BR - SLC + een weekje SLC
april 2011 8 dgn Florida
juni 2012 12 dgn Florida
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Ik heb al gehoord dat er niet écht op naam gecontroleerd wordt.

Voor jou en je vriend zal dat allesinds geen probleem zijn. Ik heb bv ook twee kaartjes gekocht én die staan ook beiden op mijn naam.
Zeker als je vriend er zelf bij is (en je niet met je minnaar ofzo gaat) denk ik wel dat je het gevang binnen mag... :wink:

Om kaartjes voor je vrienden te boeken ... als die op hetzelfde moment op dezelfde boot gaan zitten lijkt mij dat geen probleem. Maar laat hierover de mensen met ervaring hierover maar even hun zegje doen voordat je je visa gaat plunderen.
George
Amerika-ontdekker

Re: Alcatraz

Bericht door George »

Zal zo'n vaart niet lopen met die kaartjes hoor. Heb ze gisteren besteld voor 28 mei a.s. om 9.30 uur. Zolang de tour + tijd zichtbaar is, zijn er volgens mij kaarten te reserveren. Dus als je ze direct boekt als het kan (90 dagen vantevoren) heb je vast een kaartje!
gr. Georgette
Doockles
Amerika-expert

Bericht door Doockles »

Flowie schreef:Hoi,

Ik heb ook een vraagje over de Alcatraz kaartjes. Ik heb 2 kaartjes (voor mijn vriend en mijzelf) geboekt op de naam van mijn vriend, is dat een probleem? (ikzelf heb een andere achternaam) Op de kaartjes staat namelijk die naam geprint.

Ik wil ook nog 2 kaartjes boeken voor vrienden van ons die daar tegelijk met ons zijn, maar nu vraag ik me af of dat wel kan.

Gr. Iris
op hun website staat er dat de persoon op wie zijn naam de kaartjes staan aanwezig moet zijn als jullie inchecken. en je moet ook een identiteitsbewijs meebrengen dacht ik. of ze dit effectief zullen controleren weet ik niet natuurlijk ;-) maar als jullie dus met z'n tweetjes toekomen zou dit dus geen enkel probleem mogen zijn. ik denk dat de meeste mensen in deze situatie zitten. t zou nogal omslachtig zijn om elk ticket apart te boeken!
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Doockles schreef: op hun website staat er dat de persoon op wie zijn naam de kaartjes staan aanwezig moet zijn als jullie inchecken. en je moet ook een identiteitsbewijs meebrengen dacht ik. of ze dit effectief zullen controleren weet ik niet natuurlijk
Bij ons hebben ze alleen de barcode gescand
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Doockles
Amerika-expert

Re: Alcatraz

Bericht door Doockles »

ja, t lijkt me ook niet echt efficient om van iedereen een bewijs te vragen eerlijk gezegd :-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer